دوشنبه 22 خرداد 1385

حمايت حزب دموکرات ايران از اعتراض مسالمت آميز زنان ايران در ۲۲ خرداد

به شخصيت زن ايران احترام بگذاريد


زنان ايران در حالی اعتراضات خود را در برابر بی عدالتی و ظلم و ستم چندگانه قوانين جمهوری اسلامی بيان ميدارند که بخشهای گسترده اجتماعی ايران در بحران شديد فقر و ناداری روزگار ميگذرانند. ثروت اندوزی مسئولان جمهوری اسلامی و بيگانه پرستی و بخشش به بيگانگان به ثمن بخش چنان آسيب جدی به جامعه ايران بويژه جامعه زنان وارد آورده است که اکنون اين نظام ميتواند ادعا نمايد محصول شرمگينانه فرهنگ اسلامی را در ۲۷ سال انقلاب در مورد زنان را بدست آورده است.

تحقير شخصيت زن ايرانی يعنی تحقير نيمی از جمعيت کشور ايران، يعنی ببازی گرفتن اعتبار ملت ايران، و يعنی نشان دادن ضديت نظام اسلامی با ملت ايران. براستی اگر جمهوری اسلامی حداقل ترحم و مروت را در مورد زنان ايران بکار ميگرفت و اينگونه حقوق بشری، مدنی، شرف و عزت و آبروی زنان ايران را در کشورهای عربی و اروپايی و در دنيا به نازلترين بها بفروش نميگذاشت، آيا زن ايرانی امروز اينقدر بی بها مينمود؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آيا جمهوری اسلامی اين شهامت را دارد که بگويد نکبتی که دامن زن ايران را آلوده کرده است نتيجه سياستهای نظام مقدسش نيست؟!

حزب دموکرات ايران ضمن حمايت از اعتراضات زنان ايران در ۲۲ خرداد در کنار آنان قرار خواهد گرفت و از تمامی آزاديخواهان ميخواهد که برای دفاع مسالمت آميز از حقوق برحق زنان ايران به اين جمع اعتراضی بپيوندند.


حزب دموکرات ايران
www.irandp.org

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حمايت حزب دموکرات ايران از اعتراض مسالمت آميز زنان ايران در ۲۲ خرداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016