جمعه 26 خرداد 1385

معاون دادستان اردبيل: با عوامل اغتشاشات اخير در استان برخورد قاطع می‌شود، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسی

معاون دادستان و رييس ستاد پيش‌گيری و حفاظت اجتماعی دادگستری اردبيل گفت: با عوامل اغتشاشات و اعتراضات اخير در جريان اعتراض به کاريکاتور روزنامه ايران قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی قوه قضاييه، خدادادی،معاون دادستان و رييس ستاد پيش‌گيری و حفاظت اجتماعی دادگستری اردبيل اظهارداشت: دستگير شدگان حوادث اخير دو گروه هستند ، گروهی که بدون داشتن ارتباط با عناصر و سرويس‌های بيگانه اغفال شده و عنصر فرصت طلبان قرار گرفته‌اند و گروهی ديگر که حرکات و فعاليت‌های آنها از پيش طراحی شده و جزو عناصر بيگانه محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اين افراد با تحريک عواطف پاک وغيرت دينی جوانان و با ايجاد تفرقه سعی در رسيدن به اهداف شوم خود دارند و با ايجاد اختلافات قومی ، مذهبی و زبانی می‌کوشند تا استان را ناامن جلوه داده و از اين طريق باعث فرار سرمايه‌ها از استان و وارد کردن خسارت مادی و معنوی به مصالح عمومی و ملی شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خدادادی، از مردم شريف و متدين استان خواست تا ضمن هوشياری در برابر توطئه‌های دشمنان، وحدت و همبستگی خود را حفظ کرده و نگذارند تا فرزندان آنها آلت دست اين گونه افراد قرار گيرند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اردبيل خاطر نشان کرد: دستگاه قضايی برخورد قاطع با خائنان به ملت خواهد داشت و هيچ اغماض در کار نخواهد بود چرا که استان اردبيل از لحاظ امنيت رتبه اول در کشور را داشته و نبايد اين امنيت به راحتی از دست برود.

Copyright: gooya.com 2016