چهارشنبه 24 خرداد 1385

دادستان عمومی و انقلاب تبريز: ۹۰ نفر در حوادث اخير تبريز بازداشت شدند، ايلنا

تبريز- خبرگزاری کار ايران

دادستان عمومی و انقلاب تبريز گفت: دادگاه رسيدگی به پرونده متهمان دستگيرشده حوادث اخير تبريز به زودی برگزار می‌‏شود.
به گزارش "ايلنا"، فيروزی در جمع خبرنگاران، تعداد دستگيرشدگان اين حوادث را ۹۰ نفر ذکر کرد و گفت: علت طولانی شدن رسيدگی به پرونده اين متهمان به منظور جلوگيری از تضييع حقوق و دقت لازم در رسيدگی به اتهامات آنان بوده است البته برخی از دستگيرشدگان دارای سوابق قبلی هم بوده‌‏اند که بايد برای تکميل پرونده مورد بررسی قرار گيرند.
وی با اشاره به اينکه در اين حوادث دستگيری افراد از سوی نهادهای مختلف از جمله بسيج، نيروی انتظامی و اداره اطلاعات صورت گرفته است، افزود: بر اين اساس مدارک و اسناد مورد لزوم در حال تکميل و بررسی بوده و به محض تکميل پرونده‌‏های، متهمان از سوی قضات ويژه محاکمه خواهند شد.
وی با تکذيب مجدد کشته شدن فردی در اين حوادث، گفت: همچنانکه قبلا نيز اعلام شده در اين حوادث ۵۰ نفر مصدوم شده بودند و تنها ۱۱ نفر کارشان به بيمارستان کشيده بود البته بيشتر مصدومان هم از سوی نيروهای بسيجی و انتظامی بوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فيروزی همچنين شايعه اعزام گروهی از متهمان به تهران را تکذيب کرد و گفت: از آنجا که استان آذربايجان شرقی دارای قضات توانمندی است و از سويی محل وقوع جرم تبريز بود، به هيچ وجه نيازی به اين کار نيست.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادستان عمومی و انقلاب تبريز: ۹۰ نفر در حوادث اخير تبريز بازداشت شدند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016