شنبه 27 خرداد 1385

نيره اخوان، عضو فراکسيون زنان مجلس‌: نسبت به برخورد با زنان تجمع‌‏کننده انتقاد دارم، برگزار کنندگان تجمعات هشيار باشند، ايلنا

- برخورد با تجمعات اعتراضی همواره نتيجه منفی در برخواهد داشت


تهران- خبرگزاری کار ايران

عضو فراکسيون زنان مجلس‌‏هفتم با انتقاد از برخورد نيروی انتظامی با تجمعات آرام در کشور گفت: بايد در نظر داشت که برخورد با اين تجمعات اعتراضی همواره نتيجه منفی در برخواهد داشت و آتشی را دامن می‌‏زند که به سختی خاموش می‌‏شود.

نيره اخوان در گفت‌‏وگو با خبرنگار پارلمانی" ايلنا" در واکنش به برخورد با زنان تجمع کننده در ميدان هفت تير تهران، گفت: در حال حاضر وضعيت کشور ما در موقعيت بسيار حساسی قرار دارد و در موقعيتی است که قوميت‌‏گرايی و درخواست‌‏ها و مطالبات جنسيتی در جامعه مطرح است، لذا تجمعات اعتراضی بايد حتما حساب شده باشد.
وی ادامه داد: در موقعيت کنونی جامعه هم برگزارکنندگان تجمعات و هم نظارت‌‏کنندگان بايد هوشيارتر باشند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو کميسيون حقوقی و قضايی مجلس هفتم، با انتقاد از برخورد نيروی انتظامی با تجمع آرام زنان در ميدان هفت تير گفت: برخورد نيروی انتظامی با تجمع‌‏کنندگان اصلا قابل قبول نيست، زيرا برخورد همواره نتيجه منفی می‌‏دهد.
اخوان ادامه داد: البته برگزار کنندگان تجمعات اعتراضی نيز بايد هوشيار باشند و اگر مطالبه‌‏ای دارند، بايد متناسب با خواسته خود عمل کنند و به عنوان نمونه خواسته‌‏های زنان در تجمع اخيرشان به قوانين و مجلس مرتبط می‌‏شود و کاری به هفت تير نداشته و من نمی‌‏دانم موقعيت اين تجمع با ميدان هفت تير چه بوده است.
وی افزود: به هر حال در اين موقعيت جامعه هم کسانی که قصد تجمع دارند بايد حسن نيت داشته باشند و قاعدتا رعايت مصالح را بکنند تا بهانه دست دشمن ندهند و همچنين کسانی که نظارت بر اين تجمعات دارند نيز بايد دقت کنند، چرا که اگر دقيق و ظريف با آن برخورد نکنند از آن آتشی بلند می‌‏شود که خاموش کردنش سخت خواهد بود.

Copyright: gooya.com 2016