شنبه 27 خرداد 1385

سه تن از دانشجويان دانشگاه کردستان احضار شدند، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

به دنبال برگزاری تحصن دانشجويان دانشگاه کردستان در اوايل خرداد ماه جاری، سه تن از دانشجويان دانشگاه کردستان به کميته‌‏ انضباطی احضار شدند.
به گزارش خبرنگار "ايلنا"، آسو صالح، دبير کانون فرهنگی- پژوهشی هژان، اسعد باقری، دبير انجمن اسلامی دانشجويان و شورش مرادی از فعالين دانشجويی دانشگاه کردستان هستند که به کميته انضباطی احضار شده‌‏اند.
طی نامه‌‏ای که روز شنبه،‌‏بيست و هفتم خرداد ماه به دست اين سه تن رسيده است، موظف هستند که روز دوشنبه، بيست و نهم خرداد راس ساعت ۱۰ در محل دفتر کميته انضباطی جهت ادای پاره‌‏ای از توضيحات حاضر شوند.
به گفته يکی از ماموران حراست دانشگاه کردستان، شاکی خصوصی اين پرونده حراست دانشگاه است اما هنوز موضوع و موارد اتهامی مشخص نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


انجمن اسلامی، کانون‌‏ها و نشريات دانشگاه کردستان در تحصنی آرام و مدنی، اعتراض خود را نسبت به وضعيت امور فرهنگی دانشگاه و توقيف انجمن اسلامی و سه کانون فرهنگی دانشگاه اعلام کردند اما يک روز پس ازبرگزاری اين تحصن، حدود ۱۸ تن از فعالين دانشجويی دانشگاه و متحصينين به مدت دو روز از ورود به دانشگاه منع شدند، سرانجام با جمع‌‏آوری طوماری با حدود ۱۲۰۰ امضا از سوی دانشجويان و تهديد به اعتصاب غذای بسياری از دانشجويان، اين حکم لغو شد.
بعد از حدود يک ماه از برگزاری اين تحصن و در ايام امتحانات، اکنون جلسه کميته انضباطی برای بررسی و صدور حکم تشکيل می‌‏شود که اين امر مورد اعتراض بسياری از دانشجويان واقع شده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سه تن از دانشجويان دانشگاه کردستان احضار شدند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016