دوشنبه 29 خرداد 1385

کروبی: ائتلاف تنها با نيروهای موثر، فعال و اصلاح‌طلبان واقعی، نه افراد فرصت‌طلب، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی

دبيرکل حزب اعتماد ملی در جلسه‌ی اخير حزب متبوعش ضمن تاکيد بر جديت و تلاش اعضای شورای مرکزی در فعاليت‌هايشان خاطرنشان کرد که اگر عده‌ای بيرون از حزب و در برخی جرايد درصدد تضعيف و تخريب حزب اعتماد ملی هستند نشان‌دهنده‌ی پويايی و فعال بودن اين حزب است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی کروبی هم‌چنين ضمن اطمينان‌بخشی نسبت به اتحاد و انسجام و همدلی اعضای حزب اعتماد ملی بر حفظ آن تاکيد کرد.

وی با بيان اين که نظام ايران، نظامی متکی به مردم است و آرای مردم در اين نظام سهم اساسی دارد، مردم را در امر نظارت دارای نقش اساسی دانست و خاطرنشان کرد که اين نظارت از طريق انتخابات اعمال می‌شود.

کروبی هم‌چنين فعاليت احزاب در کشور را مورد توجه قرار داد و فعال بودن احزاب را در زمينه‌سازی مناسب برای انتخابات موثر دانست.

دبيرکل حزب اعتماد ملی با اشاره به بحث‌های مطرح شده در خصوص ائتلاف‌ اظهار داشت که بيش از همه به دنبال ائتلاف است، اما ائتلاف را تنها با نيروهای موثر، فعال و اصلاح‌طلبان واقعی می‌پذيرد، نه افراد فرصت‌طلب.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خاطرنشان کرد که شخصا در جلسات ائتلاف شرکت می‌کند، اما هيچ‌گاه بدون حضور افراد موثر و فعال در شکل‌گيری يک ائتلاف حضور نخواهد داشت.

يعقوبی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی که در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) اين مطالب را به نقل از دبيرکل حزب متبوعش مطرح کرد، هم‌چنبين با اشاره به ارايه‌ی گزارش افتتاح دفاتر حزب در استان‌های تهران، ايلام، قزوين و چهارمحال و بختياری از سوی رييس کميته‌ی مناطق گفت: رييس دفتر سياسی اعتماد ملی (جواد اطاعت) نيز درخصوص ملاقات اعضای اين دفتر با سيد محمد خاتمی رييس شورای مرکزی مجمع روحانيون مبارز، گزارشی را در اين جلسه ارايه کرد.

امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی کروبی دبيرکل حزب اعتماد ملی دفتر حزب در استان فارس افتتاح خواهد شد.

Copyright: gooya.com 2016