پنجشنبه 1 تیر 1385

حدادعادل: پايان کشمکش بر سر پرونده‌ هسته‌يی به سود کشورست، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

رييس مجلس شورای اسلامی‌ در پاسخ به اين که پايان اين همه کشمکش در خصوص پرونده‌ی هسته‌يی را چطور پيش‌بينی می‌کنيد، تصريح کرد: خير است و به سود کشور. وقتی همه با هم باشيم، هيچ قدرتی نمی‌تواند با ما مقابله کند و به حمدالله همه با هم هستيم و نگران نباشيد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، غلامعلی حداد عادل، رييس مجلس شورای اسلامی در حاشيه‌ی برگزاری هفتمين کنگره‌ی سراسری جامعه اسلامی‌ مهندسين در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که برای گسترش چند صدايی در جامعه چه بايد کرد و شما چه اقدامی می‌کنيد، گفت: ما ادعا می‌کنيم که اصولگرا هستيم و اميدواريم که اصول‌گرا باشيم و هر جمعيت و دسته‌ای و اصولگرايی اگر وظيفه‌ای بر عهده من گذارد، من در خدمت‌شان هستم.

حداد عادل افزود: آيين‌نامه‌ی داخلی مجلس نيز امکان صحبت موافق و مخالف را داده، من نيز وظيفه دارم آزادی بيان را در مجلس تامين کنم و تاکنون تلاش کرده‌ام و اميدوارم در آينده نيز موفق باشم.

وی در پاسخ به اين که شما جزو کدام حزب هستيد ؟ گفت: همه ما جزو حزب الله هستيم.

رييس مجلس شورای اسلامی‌ در پاسخ به اين‌ سوال که در خصوص گرانی‌های اخير، آيا مجلس و دولت نمی‌خواهند اقدامی‌کنند، تصريح کرد: از شما خبرنگاران خواهش می‌کنيم هر پديده‌ای را در جامعه به اندازه خودش ببينيد، نه کوچکتر نه بزرگتر؛ در موضوع گرانی نيز مراقب باشيد آن را بيش از آنچه هست، تبليغ نکنيد،‌ و جلوه ندهيد.

وی افزود: افزايش قيمت برخی اقلام تحت تاثير تحولات جهانی است؛ ولی افزايش قيمت برخی اقلام داخلی است و دولت و مجلس دغدغه مقابله با گرانی را دارد و باهم همکاری خواهند کرد و انشاءا لله تلاش می‌کنيم تا جايی که مقدور است اجازه ندهيم که بار گرانی به طبقات محروم فشار آورد.

حداد عادل در پاسخ به اين که راهکار تحقق شعار اصول گرايی چيست؟ عنوان کرد: راهکارهای عملی دست من و شماست. رهبری بايد برای ما انديشه را تبيين و نرم‌افزار را تهيه کنند، وظيفه ما نيز اين است که هر کس درهر جا که هست ببينند چه بخشی از آن ويژگی‌ها متوجه اوست و برای تحقق و اجرای آن تلاش کند.

رييس مجلس شورای اسلامی‌ خاطر نشان کرد: همه بايد دست در دست هم، همسو و هم‌جهت کار کنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در پاسخ به اين که آقای احمدی نژاد پايان مرداد ماه را زمان اعلام پاسخ ايران به پيشنهادات اروپا اعلام کرد و بوش نيز در موضع گيری اين زمان را قابل قبول ندانسته و نظر شما چيست؟ گفت: اين نيز يکی از مسائل مذاکره می‌شود و شما نيز نگران نباشيد؛ زود يا دير تاثيری در اصل ماجرا ندارد.

حداد عادل در پاسخ به اين که واژه‌گان سياسی ما به ازای بيرونی ندارد؟ اظهار داشت: هر چه رشد سياسی سالم‌تر باشد، کلمات معنا و مفهوم درستی پيدا می‌کنند و در مجموع جامعه‌ی ايران از اين جهت رو به رشد است و تصور می‌کنم آزادی کم کم معنای حقيقی خود را پيدا می‌کند؛ چراکه اين‌ها اموری نيست که يک شبه حاصل شود، بلکه ملتی بايد از فرآيندی در طول زمان عبور کند، تا اين که اين واژگان شفاف شود و ما نيز در اين مسير در حرکت هستيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حدادعادل: پايان کشمکش بر سر پرونده‌ هسته‌يی به سود کشورست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016