پنجشنبه 1 تیر 1385

احمدی نژاد در تويسرکان: ذره‌‏ای از حق دستيابی خود به انرژی هسته‌‏ای عقب نشينی نمی‌‏کنيم، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

فناوری صلح‌‏آميز هسته‌‏ای به دست جوانان اين ملت به دست آمده و اين ملت تا آخر از دستاورد خود حمايت کرده و ذره‌‏ای از حقوق خود عقب‌‏نشينی نمی‌‏کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ايلنا به استان همدان ، محمود احمدی‌‏نژاد رييس جمهوری ايران ، در ادامه سفر استانی خود به استان همدان، در جمع مردم تويسرکان ، گفت: بعضی‌‏ها خيال می‌‏کنند شاهد اثر و موثر در عالم هستند ، اما مکتب انبياء غير از اين می‌‏گويد ، هيچ کس از خودش اثر و قدرتی ندارد.
وی ، ادامه داد: تعليامات انبياء وقتی اين قدرت‌‏ها را به خدا دعوت می‌‏کنند ثروت و قدرت خود را به رخ دعوت‌‏کننده می‌‏کشند، وقتی آنها را از ظلم و ستم منع می‌‏کند اسلحه و مهمات خود را به رخ می‌‏کشند و وقتی از تجاوز به حقوق ديگران منع می‌‏شوند ،‌‏زراد‌‏خانه‌‏ها و بمب‌‏ها را به رخ می‌‏کشند و تهديد می‌‏کنند، اما ملت ايران به آنها می‌‏گويد ؛ اگر خدا اراده کند از اموال ، اولاد ، ثروت و قدرت شما هيچ چيزی باقی نخواهد ماند و اگر خدا اراده کند از توطئه‌‏ها ، مکرها و حيله‌‏های شما و حتی خود شما هم اثری در عالم باقی نخواهد ماند و شما رسوا و نابود خواهيد شد.
رييس جمهور ، با بيان اين که تاريخ پر از عبرت و سرنوشت کسانی است که دعوت الهی را نپذيرفته‌‏اند و به عذاب الهی دچار شدند، گفت: در عراق و افغانستان چه اتفاقی افتاد. در ايران همه قدرت‌‏های عالم جمع شدند تا از يک ديکتاتور ضد مردم حمايت کنند ، اما خداوند مردم را بر آن قدرت‌‏ها نصرت داد.
وی ، ادامه داد: در افغانستان ديديم يک قدرت ضد مردمی با کمک قدرت‌‏ها به حکومت رسيد ، ولی در آخر به دست همان قدرت‌‏ها منحل و مردم افغانستان توانستند حکومت را به دست خود گيرند و در عراق هم اين قدرت‌‏ها از يک ديکتاتور حمايت کردند و در آخر به دست همين قدرت‌‏ها ساقط شد ، در حالی که در عراق يک حکومت همراه با جمهوری اسلامی به وجود آمده است و اين قدرت الهی است و خدا همه صحنه‌‏ها را اداره می‌‏کند.
احمدی‌‏نژاد ، از قدرت‌‏های ظالم خواست که از مسير ظلم و تجاوز برگردند و گفت: من به آنها می‌‏گويم هر قدرتی داشته باشيد مغفور قدرت خدا هستيد ، به کجا می‌‏رويد ، هر کجا که رويد تحت حکومت خدا هستيد ، بياييد به ندای هدايت‌‏گر پاسخ دهيد.
وی ، ادامه داد: ملت ايران علاقمند است شما از مسير ظلم و تجاوز دست بکشيد تا نفرت ملت‌‏ها از شما برگردد و از سرنوشت مختوم همه ظالمان عالم در امان باشيد و بدانيد اگر راه هدايت را انتخاب نکنيد دست قدرت الهی از آستين ملت‌‏ها بيرون خواهد آمد و شما را از برج‌‏های قدرت به خاک ذلت خواهد کشيد.
وی ، ادامه داد: چرخه سوخت هسته‌‏ای متعلق به همه ملت ايران است و تک تک اين مردم بر حق مسلم خود در بهره‌‏مندی از انرژی هسته‌‏ای تاکيد دارند.
احمدی نژاد ، در بخش ديگری از سخنان خود با بيان اين که بايد ايرانی شايسته‌‏ اسلام ، توحيد و عدالت بسازيم ، گفت: برای ساخت کشور به چند عامل وحدت ، تلاش و مجاهدت ، مهرورزی و عشق به ديگران برپايه عدالت نيازمنديم ،‌‏زيرا بدون عدالت ساخت کشور ميسر نيست.
رييس جمهور با بيان اين که عدالت يعنی امکانات به طور عادلانه در تمام کشور توزيع شود ، خطاب به مسوولين گفت: هر يک از مسوولين نتوانند براساس عدالت کار کنند ، جايی در اين دولت نخواهند داشت.
احمدی نژاد خطاب به استاندار استان همدان ، گفت: من از استاندار می‌‏خواهم به همه شهرستان‌‏ها به خصوص شهرستان تويسرکان نگاه ويژه‌‏ای داشته باشد و به آنها سرکشی کند و پای درد دل مردم بنشيند.
در اين هنگام مردم با شعارهای خود گفتند ؛ استاندار به اين شهرستان نيامده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس جمهور ، ادامه داد: آقای استاندار چه می‌‏شنوم اميدوارم وقتی من از اينجا رفتم خبرهايی از رسيدگی شما به مردم اين شهرستان بشنوم و همه بدانند اگر کسی خود را با اين دولت تطبيق بدهد من به نمايندگی از همه مردم می‌‏گويم که در اين دولت جايی نخواهد داشت.
وی ، سهم شهرستان تويسرکان برای مبارزه با بيکاری را ۴۸ ميليارد تومان ذکر کرد و گفت: تويسرکانی که ۳ هزار و ۶۰۰ هکتار و بهترين گردوهای ايران را در اختيار دارد و هوشمندترين و پاک‌‏ترين جوانان اينجا هستند نبايد بيکار داشته باشد و دولت برای ايجاد اشتغال برنامه‌‏های زيادی را طراحی کرده است که با همت و پشتيبانی شما محقق خواهد شد.
رييس‌‏جمهور ، در خاتمه از افزايش اعتبار برای ساخت سد سرابين ، مطالعه و طراحی استفاده از آب اين سد برای آب آشاميدنی و ساخت دو سالن مجهز ورزشی مخصوص دختران و پسران و يک استخر سرپوشيده در شهرستان تويسرکان خبر داد.

Copyright: gooya.com 2016