شنبه 24 تیر 1385

مجموعه خبرهايی از دومين روز اعتصاب غذا و تحصن در سازمان دانش آموختگان ايران

بررسی "حقوق مدنی و سياسی زندانيان" با حضور عبدالفتاح سلطانی، احمد زيدآبادی ، محمد شريف


ادوار نيوز : شنبه ۲۴ تير در دومين روز از اعتصاب غذا و تحصن اعضای سازمان دانش آموختگان ايران مراسم سخنرانی با موضوع "حقوق مدنی و سياسی زندانيان" در محل سازمان دانش آموختگان برگزار خواهد شد .

به گزارش خبرنگار ادوارنيوز در اين مراسم که از ساعت ۵ بعد از ظهر برگزار خواهد شد، عبدالفتاح سلطانی وکيل دادگستری و عضو کانون مدافعان حقوق بشر ، دکتر محمد شريف استاد دانشگاه و عضو کانون مدافعان حقوق بشر و دکتر احمد زيدآبادی عضو شورای سياستگذاری سازمان دانش آموختگان ايران به ايراد سخنرانی خواهند پرداخت .

گفتنی است خانم سيمين بهبهانی نيز در اين مراسم حضور خواهند داشت .

نشانی دفتر سازمان نيز به شرح زير است :‌ تهران، خيابان خواجه نصيرالدين طوسی، نرسيده به ميدان عشرت آباد، پلاک ۲۰۱ ، طبقه سوم .

***

اعلام حمايت و شرکت جمعی از فعالان مدنی آذربايجان در برنامه اعتصاب غذا


ادوارنيوز: جمعی از فعالان مدنی آذربايجان با شرکت در برنامه اعتصاب غذا در محل سازمان دانش آموختگان ايران از اين حرکت حمايت کردند .

به گزارش خبرنگار ادوارنيوز چند تن از فعالان مدنی آذربايجان با شرکت در برنامه اعتصاب غذا در اعتراض به بازداشت زندانيان سياسی ، خواستار توجه فعالان سياسی و مدافعان حقوق بشر به نقض حقوق شهروندی بازداشت شدگان حوادث اخير آذربايجان شدند .

در اين ديدار آقايان عليرضا صرافی و سعيد نعيمی در گفتگو با اعضای متحصن سازمان دانش آموختگان و دفتر تحکيم وحدت با بيان مطالبات مردم آذربايجان خواستار توجه و پی گيری اين مطالبات از سوی روشنفکران و فعالان سياسی کشور شدند .

***

ديدار نمايندگان حزب ملت ايران با اعضای متحصن سازمان دانش آموختگان ايران و دفتر تحکيم


ادوار نيوز : اعضای شورای رهبری حزب ملت ايران با حضور در محل سازمان دانش آموختگان ايران با اعضای متحصن اين سازمان و دفتر تحکيم وحدت ديدار کردند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ادوار نيوز در اين ديدار مهندس خسرو سيف ، مهندس شاه ويسی و تعداد ديگری از اعضای اين حزب حضور داشتند .

در اين ديدار نمايندگان حزب ملت ايران ضمن قابل تقدير دانستن اقدام به اعتصاب غذای جمعی از فعالان سياسی و مدنی در داخل و خارج از ايران ، خواستار دفاع از کليه زندانيان سياسی در اين حرکت شدند .

در اين ديدار دکتر محمد ملکی از فعالان سياسی نيز حضور داشت .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مجموعه خبرهايی از دومين روز اعتصاب غذا و تحصن در سازمان دانش آموختگان ايران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016