یکشنبه 25 تیر 1385

پيام حزب سبزهای فرانسه به به اعتصاب غذا کنندگان ایرانی

دوستان اعتصابی عزيز!

ما از اعتصاب غذای شما در اعتراض به نقض حقوق بشر در ايران پشتيبانی می کنيم.
اقدام شما که در روزهای ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ ژوئيه در پاريس و ديگر شهرهای جهان صورت ميگيرد، اقدامی است عادلانه. زيرا اعتراضی است عليه دستگيريهای خودسرانه روشنفکران، روزنامه نگاران و اعضای سنديکايها که برای آزادی و دمکراسی در ايران مبارزه می نمايند.
اخيراً تظاهرات مسالمت آميز در دفاع از حقوق زنان در ايران بشدت مورد ضرب و شتم نيروهای امنيتی رژيم ايران قرار گرفت. در اين تظاهرات ۴۲ زن و ۲۴ مرددستگير شدند.
اختناق و نقض حقوق بشر توسط جمهوری اسلامی غيرقابل قبول بوده و ما اين روش را محکوم می کنيم. اين در حالی است که مردم سراسر جهان بيش از پيش به آزادی و دمکراسی روی ميآورند. برای ما پشتيبانی از افرادی که عليه ديکتاتورهای مقتدر در حال سقوط مبارزه می کنند، حائز اهميت می باشد.
بدين منظور و بخاطر اعتقاد عميق ما به دمکراسی، خواهان آزادی همه دستگير شدگان هستيم. زيرا آزادی و دمکراسی از خواسته های اوليه ی مردم ايران می باشد.
مبارزه عليه جمهوری اسلامی اقدامی است مشروع. اين مبارزه در برنامه مبارزات طولانی مدت زنان برای آزادی بيان، برابری حقوق زنان و مردان و عليه اختناقی است که تمامی شهروندان ايران هر روز متحمل می شوند. امروزه بسياری از زنان و مردان تنها بخاطر آنکه تحقير و تبعيض اجتماعی را نمی پذيرند، در زندانهای ايران بسر می برند.
دوستان عزيز!
ما به جهانی نياز داريم که در آن به دمکراسی احترام گذاشته می شود، جهانی که به حفاطت زيست محيطی بمثابه الويت حياتی ارج می نهد و جهانی که درگيريهای نظامی و جنگ هسته ای در آن برای هميشه منسوخ می شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دوستان عزيز!
حزب سبزهای فرانسه همبستگی خود را با مردم ايران در مبارزاتش برای دمکراسی اعلام می دارد. و ما حمايت خود را از جنبش اعتصاب غذای زندانيان سياسی اعلام می داريم. و شما در همه حال در مبارزات تان برای دفاع از حقوق بشر و آزادی زنان و مردان در ايران مورد پشتيبانی ما قرار داريد.

حزب سبزهای فرانسه

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيام حزب سبزهای فرانسه به به اعتصاب غذا کنندگان ایرانی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016