شنبه 31 تیر 1385

دادگاه رفع اختلاف در مورد توقيف روزنامه ايران ۲۵ مرداد برگزار می‌‏شود، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

جلسه رفع اختلاف در مورد توقيف روزنامه ايران روز چهارشنبه، ۲۵ مرداد ماه سال جاری در شعبه ۱۰۶۰ دادگاه عمومی تهران برگزار می‌‏شود.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، بر اساس احضاريه‌‏ای که برای دايره حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صاحب امتياز روزنامه ايران (خبرگزاری جمهوری اسلامی) ارسال شده، اعلام شده است که شعبه ۱۰۶۰ دادگاه عمومی تهران به رياست قاضی حسين محمدخانی، روز ۲۵ مرداد ماه برای رسيدگی به اعتراض هیأت نظارت بر مطبوعات در مورد قرار بازپرس شعبه ششم دادسرای ويژه کارکنان دولت مبنی بر رفع توقيف از روزنامه ايران، تشکيل جلسه می‌‏دهد و سپس رأی خود را در خصوص انتشار يا عدم انتشار روزنامه ايران اعلام می‌‏کند.
گفتنی است رأی صادره از سوی شعبه ۱۰۶۰ دادگاه عمومی تهران قطعی است و لازم‌‏الاجرا خواهد بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيش از اين، شعبه ششم بازپرسی دادسرای ويژه کارکنان دولت، قرار رفع توقيف از روزنامه ايران را صادر کرده بود اما اين قرار با اعتراض هیأت نظارت بر مطبوعات مواجه شد و بر اين اساس، اين پرونده برای رفع اختلاف بين قرار بازپرس پرونده و هیأت نظارت بر مطبوعات به دادگاه عمومی تهران ارجاع شد تا اين دادگاه نسبت به اين موضوع اتخاذ تصميم کند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادگاه رفع اختلاف در مورد توقيف روزنامه ايران ۲۵ مرداد برگزار می‌‏شود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016