دوشنبه 27 آذر 1385

گزارش فعالان حقوق بشر در ایران از وضعيت حميد کارگر و بهادر دره شوری

بنا بر گزارشات رسیده با گذشت بیش از 60 روز از بازداشت آقای حمید کارگر و بهادر دره شوری خانواده های آنها در بی اطلاعی مطلق از وضعیت آنها بسر می برند .

حمید کارگر از فعالین حقوق بشری در ایران می باشد ، وی پیشتر به دلیل فعالیت های دانشجویی از دانشگاه اخراج شده بود ، او در بیست و ششم مهر ماه همراه با بهادر دره شوری از فعالین دانشجویی در فرودگاه شیراز توسط مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شده است .

پیگیری های خانواده های آنها تا کنون به نتیجه ای نرسیده است و مامورین وزارت اطلاعات و دادگاه انقلاب از دادن هر گونه خبری درباره وضعیت آنها امتناع میورزند و تا بحال موفق به ملاقات با آنها نشده اند ، در پی دستگیری مجدد آقای حمید کارگر دادگاه انقلاب در یک اقدام غیر انسانی خانه آنها را مصادره کرده است .

لازم به یاد آوریست پدر آقای حمید کارگر در جریان قتل های زنجیره ای مفقود گشته و به همین جهت دستگیری و بی اطلاعی از وضعیت فرزندشان خانواده آنها را در نگرانی فزاینده ای قرار داده است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فعالان حقوق بشر در ایران از تمامی نهاد های بین المللی و حقوق بشری برای روشن شدن وضعیت این زندانی استمداد می طلبد و خواهان اقدامات لازم در این رابطه است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش فعالان حقوق بشر در ایران از وضعيت حميد کارگر و بهادر دره شوری' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016