پنجشنبه 19 بهمن 1385

وزير اطلاعات: ۱۰۰ جاسوس آمريکا و اسرائيل شناسايی شده‌اند، فارس

خبرگزاری فارس: وزير اطلاعات، از شناسايی ۱۰۰ جاسوس آمريکا و اسرائيل در مناطق مرزی ايران خبر داد که قصد داشتند به اطلاعات نظامی و سياسی ايران دست يابند.


به گزارش خبرنگار فارس از قم حجت‌الاسلام محسنی‌ اژه‌ای چهارشنبه شب در جمع طلاب بسيجی مدرسه فيضيه قم گفت اين افراد از عوامل مستقيم آمريکا و اسرائيل و نيروی سرويس‌های جاسوسی سيا و موساد بوده‌اند که قصد داشتند به اطلاعات نظامی و سياسی ايران دست يابند؛ اين گروه شناسايی شده‌اند و در تور اطلاعاتی ما قرار دارند.
وی از اجرای طرحی توسط دشمنان مبنی بر تربيت عده‌ای از افراد جاسوس در داخل کشور خبر داد و گفت: ما توانسته‌ايم تمامی افرادی را که به بهانه گذراندن دوره‌های آموزشی و با هدف شرکت در دوره‌های آموزشی جاسوسی، از کشور خارج شوند، شناسايی و دستگير کنيم.
محسنی اژه‌ای با اشاره به برخی شايعات درباره ماجراجويی نظامی آمريکا عليه ايران گفت طبق بررسی‌‌های به عمل آمده و اطلاعات کسب شده، هيچ ‌گونه اخبار، طرح برنامه و يا گزارش خاصی در مورد حمله احتمالی نظامی آمريکا به ايران وجود ندارد.
وی ادامه داد: وزارت اطلاعات مدت زيادی است که عناصر داخل و خارج از کشور و همچنين منطقه را زير نظر گرفته‌ است ولی طبق اطلاعات به دست آمده، تمام شايعات مطرح شده در خصوص حمله نظامی آمريکا به ايران، برای ايجاد جنگ روانی بوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محسنی اژه‌ای در ادامه تصريح کرد: رسانه‌های داخلی در شرايط کنونی بايد مراقب باشند تا به بلندگوهای دشمنان تبديل نشوند و خواسته‌های آنان را عملی نکنند.
وی همچنين به علت عدم اعلام اسامی مفسدان اقتصادی اشاره و تصريح کرد: هم‌اکنون ۸۰ نفر شناسايی و به دادگاه معرفی شده‌اند ولی ما نمی‌توانيم قبل از بررسی پرونده‌های اين افراد در دادگاه، اسامی آنان را فاش کنيم.
وی در بخش ديگری از سخنان خود اظهار داشت: عده‌ای با حمله و تخريب دولت نهم، قصد دارند مصالح نظام را به خاطر خواسته‌ها و منافع خود به خطر بياندازند.
وی افزود: دشمنان در تلاش هستند با سوء‌ استفاده از اينگونه اقدامات به نظام ضربه وارد کنند و همگان بايد نسبت به اين مسئله هوشيار باشند.
محسنی اژه‌ای در ادامه گفت: دشمنان با نفوذ به مراکز علم و انديشه بخصوص در قم می‌خواهند تا با گزينش افراد در زبان و قلم آنها عليه نظام استفاده کنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير اطلاعات: ۱۰۰ جاسوس آمريکا و اسرائيل شناسايی شده‌اند، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016