جمعه 1 تیر 1386

دادگاه يک متهم به جاسوسی برگزار شد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

اولين جلسه رسيدگی به اتهامات يک متهم به جاسوسی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

محمدرضا فقيهی، وکيل مدافع «ع-ش» در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"،‌‏ با اعلام اين مطلب،‌‏ اتهامات موکلش را «نشر اکاذيب به قصد تشويش اذهان عمومی»،‌‏ «تبليغ عليه نظام» و «افشای اسرار پرونده اتهامی به وکيل» عنوان کرد و گفت: در اين جلسه ابتدا موکلم در پاسخ به اتهامات مطرح‌‏‏شده، مطالبی را بيان و سپس بنده لايحه دفاعيه خود را ارايه و ثبت کردم.
وی با بيان اينکه در اين جلسه نماينده وزارت اطلاعات حضور نداشت، گفت: در اين جلسه دادگاه به لحاظ اينکه اتهامات مطرح‌‏شده در پرونده و گزارش مرجع امنيتی يعنی وزارت اطلاعات به‌‏گونه‌‏ای است که بايستی دلايل ارتکاب اقدامات مذکور به دادگاه ارايه شود، رسيدگی به اين پرونده را با حضور نماينده اين مرجع امنيتی ضروری دانست.
فقيهی افزود: به‌‏رغم مکاتبات دادگاه با وزارت اطلاعات برای حضور نماينده‌‏ای در جلسه دادگاه، نماينده اين وزارتخانه در جلسه حاضر نشد و به اين ترتيب به نظر می‌‏رسد با مکاتبه دوباره دادگاه با اين مرجع امنيتی، رسيدگی به اين پرونده به جلسه يا جلسات بعدی کشيده شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وکيل مدافع اين متهم به جاسوسی تصريح کرد: به اعتقاد ما در پرونده دليلی مبنی بر اثبات اتهامات مزبور وجود ندارد و اين نکته را نيز به دادگاه اعلام و سوال کرديم اين اتهامات مستند به چه مواردی است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادگاه يک متهم به جاسوسی برگزار شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016