چهارشنبه 28 شهریور 1386

تذكرات كتبى نمايندگان مجلس: وزارت اطلاعات در ارتباط با متهم جاسوسى پرونده هسته‌اى شفاف موضع‌گيرى كند، فارس

خبرگزارى فارس: نماينده تفت و ميبد در تذكرى كتبى به وزير اطلاعات بر لزوم موضع‌گيرى شفاف در ارتباط با متهم اخير جاسوسى پرونده هسته‌اى تاكيد كرد.


به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزارى فارس، غلامعلى حداد عادل رئيس مجلس صبح امروز چهارشنبه تذكرات كتبى نمايندگان به مسئولين اجرايى كشور را قرائت كرد.
يحيى‌زاده نماينده تفت و ميبد در تذكرى به وزير اطلاعات بر لزوم موضع‌گيرى شفاف در ارتباط با متهم اخير جاسوسى پرونده هسته‌اى با توجه به انعكاس اخبار ضد و نقيض توسط بعضى از رسانه‌ها در اين مورد تاكيد كرد و در تذكرى به وزير بازرگانى و رئيس جمهور بر ضرورت ساماندهى نظام توليد، توزيع و مصرف سيمان با اجراى دقيق مصوبه هيئت وزيران مبنى بر استاندارد كردن كليه مراحل توليد، توزيع و مصرف فرآورده‌هاى ساختمانى تاكيد كرد.
يحيى‌زاده همچنين در تذكرى ديگر به رئيس جمهور از وى خواست تا دستور تسريع در تنظيم و تصويب قانون جديد استخراج معادن و ضرورت به كارگيرى احتياط در انعقاد قراردادهاى خارجى جهت اكتشاف و استخراج معادن به ويژه معادن طلا را صادر كند.
اعلمى نماينده تبريز در تذكرى به رئيس جمهور خواستار صدور دستور جلوگيرى از هرگونه اقدام منتهى به ويرانى خانه ستارخان در تبريز و ضرورت ترميم و بازسازى كامل اين بناى تاريخى شد.
فرهنگى و ميرتاج‌الدينى نمايندگان تبريز در تذكرى به رئيس جمهور خواستار صدور دستور تسريع در اجراى طرح نفلين سينت در استان آذربايجان شرقى شدند.
مظفرى نماينده نيشابور در تذكرى به رئيس جمهور از وى خواست تا دستور توجه به رفع كمبود كپسول گاز مايع در نيشابور و بخش‌هاى تابعه را صادر كند و در تذكرى به وزير بازرگانى از وى خواست تا مشكلات كمبود سيمان و افزايش آن را براى شهرستان نيشابور بررسى كند.
حسينى نماينده بندرلنگه در تذكرى به رئيس جمهور از وى خواست تا دستور تسريع در انجام طرح آبرسانى به شهرها و روستاهاى حاشيه خليج فارس با توجه به مصوبه هيئت دولت براى اتمام كار در پايان سال ۸۵ را صادر كند و در تذكرى به وزير بهداشت و درمان خواستار رسيدگى سريع به وضعيت طرح غيرفعال بيمارستان ۹۶ تختخوابى بستك با توجه به مصوبه هيئت دولت براى شروع كار در سال ۸۵ شد.
رحمانى نماينده تاكستان در تذكرى به وزير مسكن و شهرسازى از وى خواست تا به برخوردهاى نادرست و ضعف رئيس سازمان مسكن و شهرسازى استان قزوين در انجام وظايف قانونى و بى توجهى به مصوبات دولت در احداث و تحويل خانه‌هاى ارزان قيمت و اجاره به شرط تملك براى مردم تاكستان، رسيدگى كند.
شافعى نماينده مرند و جلفا در تذكرى به وزير نيرو بر اقدام عاجل براى تامين آب شرب شهر مرند، تحويل شبكه و تامين آب شهر بناب جديد تاكيد كرد.
عزيزى نماينده شازند و عسگرى نماينده مشهد در تذكرى به وزير جهاد كشاورزى از وى خواستند تا در تعيين قيمت تضمينى خريد گندم با توجه به افزايش قيمت نهادهاى كشاورزى، ماشين آلات و دستمزد تجديدنظر كند.
پشنگ نماينده خاش و ميرجاوه به وزير جهاد كشاورزى در خصوص رسيدگى به كمبود و افزايش قيمت كود شيميايى مورد نياز كشاورزان تذكر داد و در تذكرى به وزير آموزش و پرورش از وى خواست تا تكليف چندين هزار نفر از نيروهاى حق التدريسى با سابقه بيش از ۶ سال همكارى در بدترين شرايط با آموزش و پرورش را تعيين كند.
پشنگ همچنين به وزير راه و ترابرى در خصوص رسيدگى به علت توزيع ناعادلانه اعتبارات راه در استان سيستان و بلوچستان تذكر داد.
عليخانى نماينده قزوين و آبيك در تذكرى به وزير راه و ترابرى بر تسريع در رفع مشكل پل جاده روستاى مصطفى لو در طارم سفلى قزوين تاكيد كرد.
سودانى نماينده اهواز در تذكرى به وزير راه و ترابرى خواستار رفع مشكل صدها مسافر بلاتكليف روزانه در فرودگاه‌هاى تهران و اهواز از طريق افزايش پرواز مسير تهران - اهواز شد.
مطورزاده نماينده خرمشهر در تذكرى به وزير رفاه از وى خواست تا تجهيزات پزشكى و نيروى انسانى مورد نياز پلى كلينيك سوم خرداد خرمشهر را تامين كند.
فلاحت‌پيشه نماينده اسلام آباد غرب در تذكرى به وزير كشور بر رفع مشكلات ناشى از اجراى قانون سهميه‌بندى سوخت با توجه به سپرى شدن مهلت دو ماهه مورد درخواست آن وزارت تاكيد كرد.
فهيمى نماينده پارس آباد و بيله سوار در تذكرى به وزير كشور از وى خواست تا در استقرار شهردارى در مركز بخش تازه‌كند سرعت ببخشد.
موسوى و طباطبايى نمايندگان تهران در تذكرى به وزير كشور خواستار مقابله با گسترش روزه‌خوارى علنى در مجامع عمومى شدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ميرتاج الدينى نماينده تبريز و سودانى نماينده اهواز در تذكرى به وزير امور خارجه بر لزوم رايزنى و اخطار به دولت عربستان نسبت به اصلاح رفتار خود در مورد انگشت‌نگارى از زائران ايرانى تاكيد كردند.
بروجردى و يحيوى نمايندگان بروجرد، شاهرخى نماينده پلدختر، موسوى نماينده اليگودرز، فتح‌الله حسنوند نماينده خرم آباد، امامى راد نماينده كوهدشت و محمودرضا حسنوند نماينده سلسله و دلفان در تذكرى به وزير بازرگانى خواستار پاسخگويى به علت عدم توجه به دستور رئيس جمهور مبنى بر ضرورت هماهنگى وزرا و استانداران در نصب مديران و نصب مديركل غله استان لرستان بدون اطلاع استاندار شدند.

Copyright: gooya.com 2016