دوشنبه 4 تیر 1386

مناظره آيت الله بهشتی با نورالدين کيانوری و حبيب الله پيمان بار ديگر از شبکه تهران در ايران پخش می شود، فارس

خبرگزاری فارس: مناظره شهيد بهشتی با نورالدين‌کيانوری عضو حزب توده و حبيب‌الله پيمان عضو جنبش مسلمانان مبارز در اوائل پيروزی انقلاب اسلامی، ششم تير در قالب برنامه «شيفتگان خدمت» به روی آنتن می‌رود.


به گزارش خبرنگار راديو وتلويزيون فارس، برنامه «شيفتگان خدمت» محصول تازه گروه سياسی شبکه تهران است که در شب هفتم تير روانه آنتن اين شبکه خواهد شد.
بنا بر اين گزارش، «بازشناسی جريان گروهک فکری منافقين»، «بررسی شرايط اجتماعی سياسی کشور در جريان حادثه هفتم تير، عزل بنی‌صدر و اتحاد استراتژيک بنی‌صدر و منافقين»، «‌فلسفه تأسيس حزب جمهوری اسلامی» و «ترور آيت‌الله خامنه‌ای در حادثه ششم تير» بخش‌های مختلف اين برنامه ويژه را تشکيل می‌دهند.
در اين برنامه برای نخستين بار مناظره شهيد بهشتی با نورالدين‌کيانوری عضو حزب توده و حبيب‌الله پيمان عضو جنبش مسلمانان مبارز در اوائل پيروزی انقلاب اسلامی، ششم تير در قالب برنامه «شيفتگان خدمت» به شکل کامل روی آنتن می‌رود.
در اين برنامه بخش‌هايی از مناظرات شهيد بهشتی با مخالفان خويش جهت آشنايی افکار عمومی و خصوصآ نسل سوم برای نخستين بار پخش خواهد شد.
بخش ديگری از اين برنامه، شامل عکس‌های ويژه‌ای از حادثه ششم تير و ترور آيت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد اباذر و نيز عکس‌هايی از حزب جمهوری اسلامی خواهد بود.
در برنامه «شيفتگان خدمت»، ياران و همرزمان شهيد بهشتی از جمله علی يونسی وزير سابق اطلاعات درباره ناگفته‌های مدرسه حقانی در زمان مديريت شهيد بهشتی و آيت‌الله قدوسی صحبت می‌کنند.
همچنين فرزند شهيد بهشتی، ناگفته‌هايی از منش و اخلاق سياسی شهيد بهشتی را بيان می‌کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حسن غفوری‌فرد عضو حزب جمهوری اسلامی در آن مقطع نيز از ديگر چهره‌های سياسی است که در اين برنامه صحبت کرده است.
برنامه «شيفتگان خدمت» به تهيه‌کنندگی و کارگردانی سيدحسين سبطی، شنبه ششم تير از ساعت ۱۵/۲۱ تا ۴۵/۲۱ از شبکه تهران به روی آنتن خواهد رفت و تکرار آن هفتم تيرماه از ۱۵/۱۵ تا ۴۵/۱۵ پخش خواهد شد.

Copyright: gooya.com 2016