جمعه 22 تیر 1386

صاحب نظران نشست رييس جمهوری با منتقدان اقتصادی را مثبت ارزيابی می‌کنند، ايرنا

تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۶/۰۴/۲۲‬

گفت‌وگوی " صريح و صميمی" رييس جمهوری باجمعی از منتقدان اقتصادی که عصر روز پنج‌شنبه در تهران و در محل نهاد رياست جمهوری برگزار شد از جمله تحولاتی است که بسياری از کارشناسان آثار آن را مثبت ارزيابی می‌کنند.

اين نشست بيش از پنج ساعت طول کشيد و طرفين از نزديک به بيان نقطه نظرات و ديدگاه‌های خود پرداختند.

برخی از مسوولان و صاحب نظران قبل از برگزاری اين نشست در گفت وگويی با خبرنگاران ايرنا ضمن تاکيد بر نقد دلسوزانه در جهت پيشبرد فعاليت‌های دولت و برنامه‌های اقتصادی‌ا، اين اقدام رييس جمهوری را ستودند.

"ايرج نديمی" ، نايب رييس کميسيون اقتصادی مجلس تصميم رييس جمهوری برای برگزاری نشست با منتقدان اقتصادی را " تحسين برانگيز"توصيف کرد و گفت: اين نشست، خروجی‌های مثبتی برای جامعه خواهد داشت.

نديمی به نقد دلسوزانه اشاره و تاکيد کرد: منتقدين دلسوز، آيينه تمام نمای رشد و کمال خواهند بود و همه مسوولين بايد از نقد حکيمانه و سازنده استقبال کنند.

"محمدرضا تابش "، دبير فراکسيون اقليت مجلس شورای اسلامی نيز با استقبال از برگزاری نشست رييس جمهوری با منتقدان اقتصادی گفت:اين ديدار را به فال نيک می‌گيريم.

عضو کميسيون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تصريح کرد:
استفاده بيشتر از نخبگان در برنامه‌ريزی، برنامه‌سازی و اجرا، سبب می‌شود تا قطار توسعه کشور حرکت سريع تری پيدا کند.

نماينده اردکان در مجلس شورای اسلامی با تاکيد براين که ديدگاه‌های تخصصی بايد فارغ از نگاه‌های جناحی بيان شود، افزود: نخبگان همواره بايد ديدگاه‌های خود را فارغ از نگاه‌های جناحی مطرح کنند و به‌همين خاطر توجه به ديدگاه‌های آنان ضروری است.

حجت‌الاسلام والمسلمين " مجيد انصاری " عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز نشست منتقدان اقتصادی دولت با رييس جمهوری را بسيار مفيد و موثر دانست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی ايرنا، درخصوص برگزاری نشست دکتر "محمود احمدی نژاد" رييس جمهوری بامنتقدان اقتصادی دولت ، گفت: هرنوع تعاملی با متخصصين و نخبگان و صاحب نظران جامعه برای مسئولين کشور، به‌خصوص در قوه مجريه مفيد است.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: اين که آقای احمدی‌نژاد نيز پذيرفت که بنشينند و حرف متخصصين اقتصاد را بشنوند ، نکته مثبتی است که جای تشکر از ايشان را دارد.

" محمد خوش چهره" نماينده تهران در مجلس شورای اسلامی ديدار منتقدان اقتصادی با رييس جمهوری را " حرکتی رو به جلو " و" آموزه‌ای خوب " دانست.

عضو کميسيون اقتصادی مجلس در گفت وگو با خبرنگار سياسی ايرنا از برگزاری اين ديدار ابراز خوشحالی کرد.

بدنبال انتشار نامه‌سرگشاده ‪ ۵۷‬اقتصاددان به رييس‌جمهوری در ‪۲۱‬خردادماه سال جاری و انتقاد از برخی سياست‌های اقتصادی ، رييس جمهوری از شنيدن نظرات آنها در يک نشست حضوری استقبال‌کرد و در همين راستا عصر پنج‌شنبه ‪۲۱‬ تيرماه جلسه‌ای با حضور رييس جمهوری و اين منتقدان در محل نهاد رياست جمهوری برگزار شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'صاحب نظران نشست رييس جمهوری با منتقدان اقتصادی را مثبت ارزيابی می‌کنند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016