پنجشنبه 28 تیر 1386

محکوميت نقض حقوق بشر و سنگسارهای قضايی در ايران توسط حزب سوسياليست فرانسه

تجاوزات به حقوق بشر در ايران به حد غير قابل تحملی رسيده اند. سرکوب تنها متوجه نيروهای سياسی اپوزيسيون، روزنامه نگاران، روشنفکران، دانشجويان اصلاح طلب و متعهد نمی شود، بلکه شامل حال زنانی نيز می گردد که برای لغو قوانين ناعادلانه ی ضد زن مبارزه می کنند و همچنين کارگران، سنديکاليست ها و فعالينی را در بر می گيرد که گهگاه به خاطر برگزاری روز جهانی کار (اول ماه مه) به چندين سال حبس محکوم می شوند.
اين سياست سرکوب در ايران، اخيرا،ً با از سر گرفتن سنگسارهای قضايی که خلاف تعهد دولت ايران در سال ۲۰۰۲ مبنی بر تعليق اين عمل غير قابل پذيرش در عصر ما ست، همراه شده است.
انجمن دفاع از حقوق بشردر ايران به رياست خانم شيرين عبادی، برنده ی جايزه نوبل، با انتشار ليست طولانی قربانيان سرکوب طی ۴ ماه اخير، موج اخير سرکوب ها را افشا نموده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حزب سوسياليست فرانسه انزجار خود را نسبت به نقض مداوم حقوق بشر در ايران و بويژه ازسرگرفتن سنگسارها اعلام ميدارد. حزب سوسياليست مجدداً از اتحاديه اروپا ومقدمتاً ا از مقامات فرانسوی می خواهد که بر مقامات ايرانی فشار آورند تا به اين اعمال غير قابل قبول پايان دهند.

پاريس
۱۶ ژوييه ۲۰۰۷ - ۲۵ تير ۱۳۸۶

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محکوميت نقض حقوق بشر و سنگسارهای قضايی در ايران توسط حزب سوسياليست فرانسه' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016