سه شنبه 2 مرداد 1386

هشدار رضا پهلوی به مردم ايران در مورد مخاطرات آينده اتمی

هم ميهنان عزيزم،

اخيرا زلزله ای در ژاپن روی داد که ضمن وارد ساختن خسارات گونـاگون خطر بسيار مهمی را نيز به همراه داشت و آن صدمه زدن به يکی از بزرگتـرين نيروگاه های برق اتمی جهان در اين کشور بود. پخش اشعــه راديو اکتیـو از اين نيروگــاه علاوه بر آلــوده ساختن آبهای اطــراف بر ناحیه وسيعــی در منطقه نیــز تاثيرات منفی دراز مدت برجــای خواهـد گــذاشت که از هم اکنون نگرانی دولت و ملت ژاپن و مردم منطقه را فراهم کرده است.

اين حادثه، به مــردم ميهن مــا هشــدار و پيام مهمی ميدهد حاکــی از اينکه وقتی کشوری مانند ژاپن با صنايع و تکنولــوژی پيشرفته و تخصص فــوق العاده و همچنیـن استفاده از عالی ترين تکنولوژی هـای مربوط به ساخت و مديريت نيروگاه های بــرق اتمی با چنين خطرات پيش بينی نشده طبيعی روبرو باشد؛ کشورعزيزما نيز که در خط جهانی زلزله قراردارد اگر در آينده خدای ناخواسته با حوادث مشابهی روبرو شود و بخصوص با ضعف تکنولوژی کهنه و فرسوده بنای رآکتورهای برق اتمــی و همچنين مديريت بسيار پائیـن رژیــم حادثه ای مشابــه که در اثـر يک زلزله قدرتمند حاصل شود بـرای مردم ایــران بمراتب خطرات و عواقب مهلک تـر و ناگوارتری در برخواهد داشت.

اين حادثه که در ژاپن روی داد بارديگر به ايرانيان آگـاه و متخصصان امر اين هشدار را ميدهد که سياست های غلط و عوامفريبانــه دولت ولایـــت فقيه و بــاج دادن به کشورهــا و گروه های قاچاق بين المللی برای تاسيس مخفيانه و عجولانه رآکتورهای مستعمل و غيرقـابل اعتماد اتمی و تاسيسات وابسته بآن، چه مخاطرات و زیـان های، جبران ناپذیــری را برای ملت ايران فراهم کرده و کشور و ملت را در معرض چه حوادث پيش بينی نشده ای قرار داده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هيچ رژيم و هيچ دولت ملی، کشور و ملت خــود را در برابــرچنين مخاطرات عظیــم و غيرقابل جبرانی قرار نميدهد. رژيم ولايت فقيه و مسئولان درجه اول آن از اين بابت نيز در پيشگاه ملت ايران مقصر و جوابگو ميباشند.

خداوند نگهدار ايران باد
رضا پهلوی

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هشدار رضا پهلوی به مردم ايران در مورد مخاطرات آينده اتمی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016