چهارشنبه 24 مرداد 1386

معاون وزير ارشاد: خاطره نويسی عناصر رژيم پهلوی برای تطهير سلطنت، فارس

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عده ای از عناصر رژيم پهلوی که از کشور فرار کرده‌اند با نوشتن کتابهايی تحت عنوان خاطره نويسی به تطهير رژيم پهلوی مشغولند.


محسن پرويز امروز در حاشيه يکصد و هفتمين نمايشگاه سراسری کتاب استانها در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوين با اعلام اين مطلب افزود: تلاش گسترده ای آغاز شده است که جو اختناق و سياه دوران رژيم ستم شاهی پهلوی را تطهير کنند.
معاون فرهنگی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی تصريح کرد: اين جريان با نوشتن خاطرات و مطالب اين چنينی و وارونه نشان دادن دوران رژيم ستمشاهی درصدد است تا با تطهير عوامل رژيم پهلوی امکان فعاليت مجدد آنان را در کشور فراهم سازد.
وی بيان داشت: اين حرکت مرموز با وارونه نمودن تاريخ و تحليل سازی نادرست تخريب نيروهای انقلابی را نيز در برنامه کاری خود دارد.
پرويز گفت: اين عناصر رژيم ستمشاهی در صددند تا از آشنايی کمتر نسل جوان با تاريخ دو دهه قبل کشور استفاده نمايند و با نگارش مطالب وارونه، نسل سوم انقلاب را تحت تاثير قرار دهند.
وی اذعان داشت: بايد اعتراف کنم که طی ساليان گذشته در انتقال مفاهيم انقلاب موفق نبوديم چرا که شايد احساس نمی کرديم برخی از کسانی که منافعشان با انقلاب در تضاد است و يا وابسته فکری رژيم گذشته هستند، قدر نعمت آزادی را ندانند و بخواهند تاريخ را وارونه جلوه دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معاون فرهنگی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکيد کرد: امروز وظيفه همه ناشران و نويسندگان در حال حاضرنوشتن و نشر مسائل مطابق با ارزشهای انقلاب اسلامی است تا نسل سوم انقلاب با فضای اختناق و سياه رژيم ستمشاهی پهلوی بيشتر آشنا شوند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معاون وزير ارشاد: خاطره نويسی عناصر رژيم پهلوی برای تطهير سلطنت، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016