پنجشنبه 1 شهریور 1386

وزير کشور: آمريکا و انگليس اشرار را تحريک می‌کنند، آفتاب

آفتاب: مصطفی پورمحمدی، وزير کشور با ابراز خشنودی از آزادی گرو‌گان‌ها از دست اشرار اقدامات اين گروهک‌های تروريستی را ناشی از تحريک آمريکا و انگليس و با هدايت و رهبری دستگاه‌های جاسوسی بيگانه خوانده و افزوده است: اشرار و گروهک‌های تروريستی هدفی جز تشديد اختلافات قومی و کند کردن آهنگ توسعه ندارند .

وزير کشور طی نامه ای از اقدامات استاندار و مسئولان امنيتی و انتظامی استان سيستان و بلوچستان در گروگانگيری اخير تقدير کرده و افزوده است:

متن اين نامه بدين شرح است: خبر آزادی سريع و صحت و سلامت شهروندانی که در منطقه چابهار توسط اشرار به گروگان گرفته شده بودند موجب مسرت و خوشحالی گرديد. اشرار و گروهک های تروريستی که با تحريک آمريکا و انگليس و با هدايت و رهبری دستگاه های جاسوسی بيگانه هدفی جز تشديد اختلافات قومی و ناامنی جلوه دادن منطق تجاری برای سرمايه گذاری اقتصادی و کند کردن آهنگ توسعه و محروم نگاه داشتن مردم غيور و ستمديده سيستان و بلوچستان ندارند، اين بار نيز در رسيدن به اهداف خود ناکام ماندند.

بی شک توفيق بزرگ مديران پرتلاش استان حاصل هماهنگی کامل و موثر تمامی نيروهای انتظامی ، نظامی و امنيتی و اعضای شورای تامين استان و به ويژه قرارگاه رسول اکرم(ص) می باشد.

در اين عمليات که با همکاری صميمانه وزارت کشور و پليس پاکستان انجام و منجر به آزاد سازی و بازگشت تمامی گروگان ها به ميهن عزيز خود گرديد، عزم و اراده جدی دوتل پاکستان برای بالا بردن ضريب ايمنی مرز مشترک خود با ايران در چارچوب پيمان مشترک ايمنی فيمابين دو کشور قابل تقدير است.

اشرار و دشمنان قسم خورده اسلام بدانند که مردم غيور و ديندار سيستان و بلوچستان دشمنان خود را به خوبی شناخته اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نظام مقدس جمهوری اسلامی در سرکوب شرارت ها و فتنه خواهی ها ذره ای اغماض نخواهد کرد و تمام توان و تلاش خود را در توسعه و آبادانی سيستان و بلوچستان و تامين امنيت مردم شريف اين استان به کار خواهد بست.

اين پيروزی ظفرمند را به مردم شريف استان سيستان و بلوچستان ، جنابعالی و اعضای محترم شورای تامين استان تبريک گفته و از خداوند توفيق شما را برای خدمت رسانی صادقانه در راه اهداف نظام مقدس اسلامی مسئلت دارم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير کشور: آمريکا و انگليس اشرار را تحريک می‌کنند، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016