چهارشنبه 28 شهریور 1386

سالاركيا: به هيچ وجه در زندان شكنجه نداريم، اميرکبير

معاون امور زندان هاى دادستان تهران با تكذيب برخى اخبار منتشره مبنى بر وضعيت نامساعد جسمانى دانشجويان زندانى امير كبير گفت: وضعيت جسمانى دانشجويان امير كبير خوب است.

محمود سالاركيا معاون امور زندان هاى دادستان هاى تهران روز سه شنبه در مورد وضعيت دانشجويان اميركبير گفت: اين افراد در حال حاضر در زندان اوين به سر مى برند و در آنجا هيچ مشكلى ندارند.

خبرگزارى ايسكانيوز ضمن گزارش اين خبر از قول وى نوشت: متاسفانه اطلاع رسانى كه از سوى رسانه هاى صورت گرفته مغرضانه و بدون در نظر گرفتن شرايط زندانيان است.

وى خاطرنشان كرد: اخيرا خبرنگاران از زندان اوين بازديد كرده و طبيعت زندان را مشاهده كرده اند و برخى مواردى را كه ذكر مى كنند به هيچ وجه در زندان مطرح نيست.

وى با تكذيب شكنجه دانشجويان امير كبير تصريح كرد: يكسرى تحقيقات در حال صورت گرفتن است و ممكن است براى ملاقات محدوديتى در نظر گرفته شود كه در اين امر عنوان شكنجه به آن تعلق نمى گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لازم به ذكر است ۵ دانشجوى آزاد شده پلى تكنيك بارها شكنجه هاى جسمى و روحى وارده را افشا كرده اند. خانواده هاى ۳ دانشجوى دربند نيز، شكنجه فرزندان خود به وسيله مسولين زندان اوين و تيم بازجويى را افشا نموده و طى رنجنامه خود شكنجه هاى اعمالى را بيان كرده اند. ولى ظاهرا سالاركيا با تكرار سخنان مريد خود، سعيد مرتضوى، قصد دارد اردات و گوش به فرمانى خود به تاريكخانه قوه قضاييه را اثبات نمايد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سالاركيا: به هيچ وجه در زندان شكنجه نداريم، اميرکبير' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016