یکشنبه 1 مهر 1386

امیررضا خادم: حضور علی آبادی در فدراسیون فوتبال باعث سرخوردگی می شود، مهر

رئیس فراکسیون تربیت بدنی مجلس حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در فدراسیون فوتبال را باعث سرخوردگی سایر رشته های عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر ، امیررضا خادم که در حاشیه جلسه علنی امروز با خبرنگاران سخن می گفت، افزود: اینکه رئیس سازمان تربیت بدنی به عنوان متولی ورزش بخواهد یکی از فدراسیون ها را نیز رهبری کند، این اقدام چندان مناسب نیست.هرچند کاملا مشهود است که اگر رئیس سازمان تربیت بدنی ریاست یک فدراسیون را بر عهده داشته باشد به نفع آن فدراسیون خواهد بود اما احتمال کم توجهی به سایر رشته ها را می تواند به همراه داشته باشد.

وی گفت: کاندیدا شدن آقای علی آبادی برای پست ریاست فدراسیون فوتبال دو پیام دارد یا اینکه فوتبال یک ورزش تافته جدا بافته است که به این شکل مورد حمایت قرار می گیرد که این سرخوردگی دیگر رشته های را به دنبال دارد یا اینکه فوتبال فرزند معلول و ناتوانی است که توانایی رسیدگی به خود را ندارد که از این جهت نیز اقدام مناسب نیست.

خادم گفت: باتوجه به افرادی که تاکنون ثبت نام کرده اند از جهت پیروی کردن از اهداف کلان سازمان تربیت بدنی مشکلی وجود ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی درعین حال تاکید کرد: البته اینکه آقای علی آبادی مدیر موفقی است شکی نیست گرچه در ابتدای ورود وی به ورزش کشور مشکلاتی به وجود آمد.

خادم درباره تصمیم خود برای کاندیدا شدن در انتخابات رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهادهایی به من شده بود و در حال بررسی بودم اما با کاندیدا شدن علی آبادی منتفی شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'امیررضا خادم: حضور علی آبادی در فدراسیون فوتبال باعث سرخوردگی می شود، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016