دوشنبه 2 مهر 1386

در نامه ای به احمدی نژاد دلایل مخالفت با حضور همزمان علی آبادی در سازمان و فدراسیون فوتبال مطرح می شود، مهر

اتحادیه باشگاههای فوتبال در نامه ای خطاب به دکتر احمدی نژاد دلایل مخالفت خود برای اداره همزمان سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال توسط یک فرد را مطرح خواهد کرد.
به گزارش خبرنگارمهر، علی آقا محمدی در نشست عصر امروز این اتحادیه ضمن اعلام این خبر، گفت : ظرف روزهای آینده با تنظیم نامه ای خطاب به رئیس جمهوری دلایل مخالفت خود نسبت به حضور همزمان مهندس علی آبادی در دو مسئولیت ریاست سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال را تشریح خواهیم کرد.

وی تاکید کرد : در این نامه ما دلایل مخالفت اتحادیه با این حضور را به طور مشروح مطرح خواهیم کرد و امیدواریم با طرح دیدگاهها و نقطه نظرات نمایندگان باشگاههای فوتبال بتوانیم رئیس جمهوری را در این زمینه متقاعد کنیم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رئیس شورای مرکزی اتحادیه باشگاههای فوتبال اضافه کرد : اتحادیه باشگاهها اعتقاد دارد رئیس آینده فدراسیون فوتبال باید با سازمان تربیت بدنی هماهنگ و در تعامل کامل باشد زیرا این عرصه محلی برای درگیری و چالش با مسئولان ورزش نیست.

آقامحمدی خاطرنشان کرد : اگر کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال این ویژگی را داشته باشد نیازی به حضور مهره سازمان برای احراز این سمت نیست.

Copyright: gooya.com 2016