چهارشنبه 18 مهر 1386

آغاز به کار دور جديد سايت خبری بنياد آزادی و رشد و آبادانی ايران (باران)، ايسنا

ـ عبدالله ناصری: حتی انتقادات منطقی و کارشناسانه مخالفان اصلاحات را منتشر می‌کنيم

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی


سايت خبری بنياد آزادی و رشد وآبادانی ايران (باران) دور جديد فعاليت‌های خود را آغاز کرد.

عبدالله ناصری عضو شورای عالی بنياد باران با اعلام اين خبر در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) اظهار کرد: در دور جديد قرار شد با توجه به محدوديت‌های رسانه‌ای اصلاح‌طلبان و روزنامه‌هايی که در اختيار اصلاح‌طلبان بود و توقيف شد، سايت خبری باران نظرات اعضای اين بنياد و نيز مديران ارشد آن را منتشر کند.

وی افزود: اين سايت قرار است کمتر جنبه خبری داشته باشد و بيشتر شامل گفت‌وگوهای تحليلی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سياسی و اقتصادی است. چون در دو سال اخير به صورت يک‌جانبه هشت سال دولت اصلاحات زير سوال رفته است، يکی از اهداف جدی ما دفاع از عملکرد دولت در هشت سال اصلاحات و مقايسه آن با دولت جديد است تا دولت وادار شود به پاسخگويی دربرابر سياست‌هايی که در پيش گرفته است.

ناصری ادامه داد: به دليل اين‌که همه امکانات رسانه‌ای در اختيار يک طيف است، آمار و ارقامی که می‌دهد واقعيت ندارد و مردم متاسفانه آن را قبول می‌کنند؛ بنابراين يکی ديگر از اهداف ما پاسخگو شدن در برابر ابهامات کارشناسی و دفاع از برنامه‌های خود است. مانند مناظره راديويی اخير نماينده اصلاح‌طلب و نماينده دولت نهم و مباحثی که در مورد دفاع از آزادی بيان مطرح شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين عضو شورای عالی بنياد باران هم‌چنين خاطرنشان کرد: بنای ما بر اين است که سايت خبری بنيادباران به عنوان يک رسانه در اختيار اصلاح‌طلبان و حتی مخالفان اصلاحات برای تبيين انتقادات منطقی وتحليل‌های عالمانه و کارشناسی قرار بگيرد.

وی همچنين گفت: اين سايت يک ماه است که آغاز به کار کرده و البته تا رسيدن به نقطه ايده‌آل فاصله داريم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آغاز به کار دور جديد سايت خبری بنياد آزادی و رشد و آبادانی ايران (باران)، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016