شنبه 26 آبان 1386

بررسی "نهج البلاغه و نيازهای امروز" توسط عزت الله سحابی، طاهر احمدزاده و فاضل ميبدی، دانشگاه فردوسی مشهد، دوشنبه ۲۸ آبانماه


دومين نوبت از برنامه «نهج‌البلاغه و نيازهای امروز» توسط انجمن اسلامی دانشجويان دانشکده علوم اداری و اقتصادی برگزار می‌شود.


اين برنامه با حضور طاهر احمدزاده، مهنس عزت‌الله سحابی و حجت‌الاسلام محمد تقی فاضل ميبدی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد. اين برنامه توسط انجمن اسلامی دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد و روز دوشنبه ۲۸ آبانماه ۸۶، ساعت ۵ بعدازظهر در محل آمفی تئاتر اين دانشکده برگزار می‌شود و در آن طاهر احمدزاده با موضوع «نهج البلاغه و دموکراسی»، مهندس عزت‌الله سحابی با موضوع «نهج البلاغه و اصناف مردم» و حجت‌الاسلام محمد تقی فاضل ميبدی با موضوع «عدالت (به معنای امروز) در نهج البلاغه» به سخنرانی خواهند پرداخت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتنی است اولين نوبت اين مجموعه برنامه، سال گذشته و با حضور آيت الله سيد حسين موسوی خراسانی، حجت الاسلام محمد صديق اورعی و حسن جمشيدی در دانشگاه فردوسی برگزار شده بود و برنامه امسال دومين برنامه از سری مجموعه نشست‌های «نهج‌البلاغه و نيازهای امروز» است که برگزار می‌شود.

Copyright: gooya.com 2016