شنبه 20 بهمن 1386

هادی قابل: اجرای حکم تا زمان نامشخص به تعويق افتاده است، نوروز

نوروز: هادی قابل عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ايران اسلامی که قرار بود صبح امروز جهت گذراندن حکم ۴۰ ماه زندان خود به زندان دادگاه ويژه روحانيت قم مراجعه کند پس از مراجعه به زندان بازگردانده شد.

به گزارش خبرنگار نوروز، هادی قابل در گفت‌وگوی کوتاهی اعلام کرد که امروز طبق برنامه قرار بود ساعت ۱۱ صبح جهت معرفی خود به زندان مراجعه کنم که ساعت ۹ و نيم صبح با من تماس گرفته شد که برای شما احضاريه‌ای - منظور ابلاغيه است - فرستاده‌ايم آيا به دست شما رسيده است يا خير که پاسخ دادم چيزی به دستم نرسيده است.

قابل ادامه داد: شخص تلفن کننده اعلام کرد که احضاريه - ابلاغيه - شما مربوط به عدم مراجعه به زندان است و شما تشريف نياوريد.

عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت افزود: با همه اينها اينجانب به تماس تلفنی اعتماد نکرده و به زندان مراجعه کردم اما در همانجا نيز به من اعلام شد که شما به زندان نخواهيد رفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قابل گفت: دليل اين مسئله را آنجا سئوال کردم که هيچ پاسخ قانع کننده ای به اينجانب جهت جلوگيری از انجام حکم ارائه نشد و تنها به اين بسنده شد که اگر لازم شد شما را مطلع می‌کنيم.

دبير شورای مرکزی جبهه مشارکت در خصوص چرايی عدم اجرای حکم گفت: ممکن است رايزنی‌های انجام شده موثر افتاده باشد و يا اينکه اجرای حکم را تا بعد از انتخابات به تعويق انداخته باشند وليکن در هر صورت اينجانب تسليم تقدير خداوند هستم و هرچه مقدر باری تعالی باشد را می‌پذيرم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هادی قابل: اجرای حکم تا زمان نامشخص به تعويق افتاده است، نوروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016