سه شنبه 20 فروردین 1387

هادی قابل به زندان لنگرود منتقل شد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسی


حجت‌الاسلام هادی قابل، عضو شورای مرکزی جبهه‌ی مشارکت ايران اسلامی عصر روز گذشته به دادگاه ويژه روحانيت قم مراجعه کرد و از آنجا برای اجرای محکوميت چهل ماه حبس به زندان لنگرود منتقل شد.

روح‌الله قابل با اعلام اين خبر به خبرنگار حقوقی ايسنا گفت: در پی تماس تلفنی از دادگاه ويژه روحانيت قم در روز هفتم فروردين ماه، پدرم احضار شده بود که با تقاضای مهلت به دليل عدم امکان مراجعه وی روز گذشته به دادگاه مراجعه کرد.

وی افزود: البته به دليل عدم اعلام دادگاه برای اجرای حکم، پدرم بدون آمادگی مراجعه کرده بود و روز گذشته به زندان لنگرود قم منتقل شد.

قابل اظهار کرد: در تماس تلفنی که صبح امروز پدرم با منزل داشتند از صحت و سلامت و حضور خود در زندان خبر دادند.

به گزارش ايسنا، شعبه‌ی دوم دادگاه ويژه روحانيت قم، حجت‌الاسلام هادی قابل را به اتهام اقدام عليه امنيت ملی به يک سال حبس تعزيری، به اتهام تبليغ عليه نظام به ۱۰ ماه حبس، به اتهام نشر اکاذيب به قصد تشويش اذهان عمومی به ۱۵ ماه حبس، به اتهام توهين به مقامات به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان جزای نقدی بدل از حبس، به اتهام توهين به رياست قوه قضاييه، دادستان عمومی و انقلاب تهران و ساير قضات به يکصد روز حبس تعزيری و به اتهام هتک حيثيت روحانيت به خلع لباس محکوم کرده بود که شعبه‌ی دوم دادگاه تجديدنظر ويژه روحانيت مرکز واقع در تهران اين حکم را عينا تاييد کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين عضو شورای مرکزی جبهه‌ی مشارکت ايران اسلامی، شهريورماه از سوی دادگاه ويژه روحانيت قم، بازداشت و پس از حدود دو ماه آزاد شده بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هادی قابل به زندان لنگرود منتقل شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016