دوشنبه 29 بهمن 1386

"شه‌بخش" شرور معروف سيستان و بلوچستان به هلاکت رسيد، فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه فتح و نيروی انتظامی سيستان و بلوچستان گفت: نيروهای انتظامی در منطقه سيستان و بلوچستان شرور معروف و مفسد منطقه «علم‌خان شه‌بخش» را به هلاکت رساندند.


به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد غفاری امروز در جلسه مطبوعاتی در جمع خبرنگاران در محل قرارگاه فتح استان سيستان و بلوچستان گفت: شرور بالفطره و مفسد فی الارض علم خان شه بخش معروف به علمک و يکی از آشوبگران و اشراری که آرامش مردم منطقه را بر هم زده بود را در يک درگيری به هلاکت رساندند.
وی افزود: عصر روز گذشته چند اکيپ نيروهای قرارگاه فتح و سربازان گمنام امام زمان (عج) با پشتيبانی نزديک يک فروند بالگرد هواناجا در عملياتی مشترک که با عمليات هوابرد نيز همراه بود، شرور بدسابقه «علم شه بخش» و شرور همراه او را که در طول سالهای گذشته ده‌ها جنايت را در منطقه دومک، کورين، قلعه بيد، چاه احمد و گوهر کوه رقم زده و چندين خانواده را عزادار کرده بودند در آتش خشم الهی گرفتار و به هلاکت رساندند.
غفاری تصريح کرد: نامبرده اخيرا قصد داشت با ربايش يک دختر ۱۲ ساله او را به عنوان نهمين همسر خود در اختيار بگيرد.
وی اظهار داشت: در اين عمليات ۳ قبضه سلاح جنگی، يکدستگاه موتور سيکلت و وسايل ارتباطی و از همه مهمتر مشخصات برخی از همکاران جنايتکار او به دست رزمندگان اسلام افتاد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

غفاری گفت: بار ديگر همه کسانی به هر دليلی اسلحه به دست گرفته و به شرارت روی آورده اند اخطار می کنم در اولين فرصت ممکن برای اخذ تامين به مراکز انتظامی، نظامی و امنيتی و قضايی مراجعه و درخواست خود را تحويل داده و به آغوش پر مهر ملت بازگردند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"شه‌بخش" شرور معروف سيستان و بلوچستان به هلاکت رسيد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016