جمعه 10 خرداد 1387

فرمانده نيروی انتظامی: وجود دست خارجی‌ در ناامنی‌های ايران کاملا اثبات شده است، فارس

خبرگزاری فارس: احمدی مقدم گفت: با بررسی های انجام شده، وجود دست خارجی در نا امنی و ضربه زدن به آرامش کشور کاملاً اثبات شده است.


به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس اسماعيل احمدی مقدم فرمانده نيروی انتظامی که شب گذشته (پنجشنبه) در يادواره شهيد بروجردی سخن می‌گفت، با يادآوری اينکه تئوری امام (ره) و انقلاب، ايجاد امنيت برپايه‌ی مشارکت همه مردم بوده است، گفت: با اين ابتکار، ما همواره شاهد امنيت پايدار در کشور بوده‌ايم.
وی اضافه کرد: در کنار اين حضور دائم و گسترده مردم، بی توجهی مديران و خادمان حاضر در بخش ‌های امنيتی کشور که بدون هيچ چشمداشت و جلوه کردن، به خدمت مشغولند نيز بايد مورد تقدير قرار گيرد.
احمدی مقدم با تقدير از تلاش‌های شهيد بروجردی در تأمين امنيت منطقه کردستان و مبارزه با عوامل تهديد امنيت اين خطه گفت: البته از آن زمان نيز برخی از بيرون مرزها در حال کمک به نا امن شدن مناطقی از کشور بودند و در اتفاقات اخير نيز با بررسی های انجام شده، نقش دست های خارجی در فتنه افکنی و ايجاد نا امنی کاملاً محرز شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فرمانده نيروی انتظامی گفت: جمهوری اسلامی نيز با کمک اعتماد مردم و نشان دادن ماهيت واقعی فتنه افکنان، امنيت همه مناطق کشور را تأمين می‌کند.

Copyright: gooya.com 2016