سه شنبه 30 بهمن 1386

عاملان ترور مغنیه پاسپورت ایرانی داشتند، رادیو زمانه

منابع اسراييلي در جديدترين اظهارات خود درباره ترور "عماد مغنيه" اعلام کردند، عاملان ترور مغنيه كه اعضاي ايراني سرويس موساد بوده‌اند گذرنامه ايراني داشته‌اند.

به گزارش وب‌سايت روزنامه "القبس" چاپ كويت، منابع اطلاعاتي اسراييل مي‌گويند كه اداره عمليات خارجي موساد در ترور "مغنیه" دست داشته‌ است.

این منابع افزودند:"3 تن از عوامل موساد در پوشش گردش‌گر يوناني و ايتاليايي با گذرنامه ايراني وارد سوريه شده بودند و ترور عماد مغنيه را اجرا كردند. اين سه تن بلافاصله پس از اجراي ماموريت خود عازم فرودگاه دمشق شدند و به سرعت سوريه را به مقصد تل آويو ترك كردند."

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

راديو اسراييل به نقل از یک منابع اعلام كرد:"ماموران موساد تكيه‌گاه سر در صندلي خودروي مغنيه را عوض کرده و جاي آن تكيه‌گاهی مشابه و حاوي مواد منفجره قوي قرار دادند و آن را از راه دور منفجر كردند که منجر به کشته شدن مغنیه شد.

اين منابع درباره آخرين لحظات عمر "مغنيه" پيش از ترور گفته‌اند:"وي در مراسمي به مناسبت سال‌روز انقلاب اسلامي ايران در سفارت ايران به همراه تمامي رهبران سازمان‌هاي موجود در سوريه حضور يافته بود و در ساعت 10 و 33 دقيقه پس از خداحافظي با "احمد موسوي" سفير جديد ايران در دمشق اين مراسم را ترك كرد و به محض نشستن در خودروي ميتسوبيشي انفجار بزرگي رخ داد."

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عاملان ترور مغنیه پاسپورت ایرانی داشتند، رادیو زمانه' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016