دوشنبه 6 اسفند 1386

محسن رضايی: اشاره به موضوعات موشکی در گزارش البرادعی آغاز يک فتنه‌گری در آژانس انرژی اتمی است، فارس

خبرگزاری فارس: دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به درج موضوعاتی در خصوص برنامه‌ موشکی ايران در گزارش اخير البرادعی، آن را يک فتنه گری و آغاز يک حرکت جديد بر ضد ايران دانست.


محسن رضايی در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس با اشاره به اينکه بايد پايان يافتن ۶ سوال مطروحه از ايران توسط آژانس بين‌المللی انرژی اتمی را يک موفقيت بدانيم، آن را به رهبر معظم انقلاب، محمود احمدی‌نژاد رئيس جمهوری و مسئولان شورايعالی امنيت ملی به ويژه علی لاريجانی تبريک گفت.
وی در پاسخ به علت اشاره البرادعی به موضوعات موشکی ايران و برخی مسائل مطروحه در اين‌باره گفت: اين موضوع شروع يک حرکت جديد و باز کردن يک باب جديد درباره ايران است و سعی دارد که موفقيت کشورمان را در خاتمه دادن به سوالات آژانس تحت الشعاع قرار دهد و کمرنگ کند.
رضايی تاکيد کرد: ما ضمن اينکه بايد قدر اين پيروزی را بدانيم، بايد از اين بخش از موضوعات درج شده نيز غافل نشويم.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه درج موضوعات موشکی ايران ربطی به آژانس بين المللی انرژی اتمی ندارد، افزود: ما به البرادعی نصيحت می‌کنيم که اعلام کند که پرونده ايران تنها بايد در آژانس مورد بررسی قرار بگيرد چرا که ايران به ابهامات پاسخ داده و انتظار طبيعی ما اين است که مشخص شود چرا البرادعی اين پاراگراف‌ها را در گزارش خود آورده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در پايان از همگان خواست تا قدر اتحاد ملی بيش از هميشه در کشور دانسته شود.

Copyright: gooya.com 2016