چهارشنبه 22 اسفند 1386

عيسی کلانتری: عليرغم تاييد صلاحيت، انصراف می‌دهم، آفتاب

* کلانتری ۴۸ ساعت قبل از انتخابات تاييد صلاحيت شد!

آفتاب: صلاحيت دکتر عيسی کلانتری در آخرين لحظات تاييد اما وی از ادامه حضور در صحنه انتخابات انصراف داد.

به گزارش خبرنگار سياسی آفتاب، شورای نگهبان بيستم اسفندماه از طريق تماس تلفنی تاييد صلاحيت دکتر کلانتری را به وی ابلاغ نمود.

با اين حال دکتر کلانتری وزير سابق کشاورزی با توجه به عملکرد شورای نگهبان طی نامه‌ای انصراف خود را از نامزدی هشتمين دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

گفتنی است کلانتری پيش از اين در نامه سرگشاده ای اعتراض خود را نسبت به ردصلاحيت اش خطاب به آيت الله جنتی دبير شورای نگهبان اعلام کرده بود.

متن کامل نامه دومين نامه دکتر کلانتری خطاب به آيت الله جنتی به اين شرح است:

به نام خدا
حضرت آيت اله جنتی
دبير شورای محترم نگهبان

با سلام ،
از اينکه اعضای شورای محترم نگهبان در بازنگری هايشان لطف کرده التزام اينجانب را به اسلام عزيز و صلاحيت نامزدی ام را چهل و هشت ساعت قبل از انتخابات توسط پيام های تلفنی مکرر به منزل، دفتر کار و تلفن همراه اعلام کرده اند سپاسگزارم .

جناب آقای جنتی ! در طول سه هفته گذشته که با ردّ صلاحيت شما مواجه بودم به ياری خداوند متعال و همت مردم ايران عزيز به ويژه کشاورزان بزرگوار و اهالی شريف تهران بزرگ و هموطنان آذری پيش از تاييد شورای نگهبان با هزاران تماس از طرق مختلف اين حقير را مورد لطف و تاييد خود قرار دادند و مهمتر اينکه در اين مدت برخی از مراجع عظام التزام اينجانب را به اسلام يادآوری فرموده‌اند .

لازم به ياد آوری می دانم شورای نگهبان که يکی از ارکان اصلی انقلاب می باشد نبايد اجازه دهد فرزندان انقلاب توسط برخی عوامل اجرايی آن شورا که در راستای يک جريان خاص سياسی عمل می‌کنند و معلوم نيست آنان خود چگونه صلاحيت تاييد يا تکذيب را حاصل نموده اند که مخالفين خود را به استناد عدم التزام به اسلام به قربانگاه می فرستند و قربانی می کنند. جناب آقای جنتی اگر جستجو گر خوبی باشيد حتما دوستان بيشتری برای حفظ انقلاب و نظام مقدس ج.ا.ا در بين ردّ صلاحيت شدگان خواهيد يافت تا در بين تاييد شدگان آن شورای محترم .

عالی جناب ، ملاحظه داريد يکی از اموری که روزگار در افشای آن سخت تعصب دارد جرم بيگناه است و همانطور که حضرت امام حسين می فرمايند ممکن است برای مدتی حقيقت پنهان بماند اما باطل هرگز پيروز نمی شود . اينجانب اعتقاد دارم در برابر اين گروه بايد صبر کرد و تصميم بی اشتباه زمانه را به نظاره نشست . بی‌شک شما هم با من هم عقيده هستيد که رفع ظلم از بيگناه نه تنها فعل زمانه بلکه از سنت های غير قابل تغيير الهی است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اينجانب ضمن احترام به عقايد و رفتارهای معقول سياسيون متعادل و اعلام وفاداری و عشق به آرمان‌های انقلاب اسلامی خمينی بزرگ به علت ضيق وقت بدين وسيله انصراف خود را از نامزدی نمايندگی مجلس هشتم اعلام می دارم . با آرزوی موفقيت برای نظام جمهوری اسلامی ايران .

عيسی کلانتری

رونوشت :
** حضرت آيت ا. . . هاشمی رفسنجانی رييس محترم مجمع تشخيص مصلحت نظام برای استحضار
** حجّت الاسلام و المسلمين جناب آقای خاتمی رييس محترم بنياد باران برای استحضار
** حجّت الاسلام و المسلمين جناب آقای ناطق نوری رييس محترم دفتر بازرسی مقام معظم رهبری برای استحضار
** حجّت الاسلام و المسلمين جناب آقای کروبی دبيرکل محترم حزب اعتماد ملی برای استحضار
** جناب آقای اميری رياست محترم سازمان ثبت اسناد املاک کشور
** جناب آقای دکتر رحيمی رييس محترم ديوان محاسبات
** فرمانداری محترم تهران برای استحضار

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عيسی کلانتری: عليرغم تاييد صلاحيت، انصراف می‌دهم، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016