جمعه 24 اسفند 1386

در شب انتخابات رخ داد؛ رد صلاحيت يکی از نامزدهای انتخابات مجلس در کرمان، آفتاب

آفتاب: محمد رضا پور ابراهيمی،کانديدای انتخابات هشتمين دوره مجلس شورای اسلامی در شب انتخابات رد صلاحيت شد.

به گزارش خبرنگار آفتاب در حاليکه بسياری شانس اول پيروزی انتخابات در حوزه انتخابيه کرمان و راور را برای محمدرضا پورابراهيمی، کانديدای مورد حمايت حزب اعتدال و توسعه قائل بودند، شامگاه پنج شنبه نامه ردصلاحيت از سوی فرمانداری کرمان به وی ابلاغ شد.

بنا براين گزارش پيش از ابلاغ اين نامه، ابتدا پيامک (sms) هايی با مضمون خبر ردصلاحيت اين کانديدا در کرمان منتشر شده بود. اين در حالی بود که يک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار آفتاب در شورای نگهبان، امکان رد صلاحيت يک کانديدا را پس از مهلت قانونی رسيدگی به صلاحيت ها، رد کرده و البته هرگونه پاسخگويی در اين مورد را به اداره اسناد در شورای نگهبان ارجاع داده بود، که مصاحبه با َآنها ممکن نشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه تلاش خبرنگار آفتاب برای کسب اطلاع از مسئولين فرمانداری کرمان و ستاد انتخابات استانداری اين استان نيز بی نتيجه بود و در اين مورد هيچ يک از مسئولين، حاضر به گفتگو با خبرنگار آفتاب نشدند.

نهايتاً درساعات پايانی پنج شنبه شب،مشخص شد که طی نامه ای با امضاء رئيس ستاد انتخابات کشور، رد صلاحيت پور ابراهيمی به وی ابلاغ شده است.

خبرنگار آفتاب اوضاع شهر کرمان در پی انتشار اين خبر را مبهم گزارش کرده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در شب انتخابات رخ داد؛ رد صلاحيت يکی از نامزدهای انتخابات مجلس در کرمان، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016