شنبه 17 فروردین 1387

قرار مجرميت شهرام جزايری صادر و پرونده به دادگاه ارسال شد، مهر

پرونده شهرام جزايری از مفسدان اقتصادی پس از ماه ها رسيدگی و نيز انجام تحقيقات لازم از متهمان پرونده با صدور قرار مجرميت و کيفرخواست به دادگاه ارجاع شد.
خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که درپی فرار شهرام جزايری از کشور و متعاقب آن دستگيری اين مفسد اقتصادی در اسفند ماه سال ۸۵ در حالی که وی دوره محکوميت خود را در زندان سپری می کرد ، پرونده ای ديگر برای جزايری وعاملان فرارش در دادسرای کارکنان دولت تشکيل و شعبه پنجم اين دادسرا به رياست بازپرس "قاضی" مأمور رسيدگی به اين پرونده شد.

بر اساس اين گزارش ، بازپرس اين پرونده نيز پس از ماه ها رسيدگی و نيز انجام تحقيقات لازم از متهمان پرونده ، برای شهرام جزايری قرارمجرميت صادر و پرونده مزبور را برای رسيدگی به دادگاه ارجاع کرد. اين پرونده چندين متهم دارد؛ ازجمله کسانی که در فرار جزايری به خارج از کشورنقش داشتند و يا برای فرار اوهزينه کرده بودند، که بازپرس دادسرای کارکنان دولت برای اين متهمان نيز قرار مجرميت صادر و پرونده آنها را به دادگاه ارسال کرد.

گفتنی است شهرام جزايری هم اکنون در حال تحمل محکوميت حبس در پرونده اول خود است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده موضوع فرار شهرام جزايری دارای دو بخش بود ، يک بخش آن در دادسرای کارکنان دولت رسيدگی شد و بخش ديگر آن نيز در دادسرای انتظامی قضات مطرح است که اين بخش مربوط به احتمال مسامحه و سهل انگاری قضات و ماموران درگير با موضوع فرار اين مفسد اقتصادی است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پرونده موضوع فرارشهرام جزايری پيش ازاين برای انجام تحقيقات دراختيار وزارت اطلاعات قرار گرفته بود که اين وزارتخانه نيز پرونده مزبور را پس از پايان تحقيقات به دستگاه قضايی ارجاع کرد.همچنين مرکزحفاظت اطلاعات قوه قضائيه نيز تحقيقات خود را پيش از اين در مورد پرونده مذکور به دادسرای کارکنان دولت اعلام کرده بود.

شهرام جزايری عرب پيش از اين در تاريخ دوم اسفند ماه سال ۸۵ در حال اعزام به محل استقرار کارشناسان منتخب دادگاه با اغفال مأموران به خارج از کشور فرارکرد ، اما سرانجام در روز ۲۷ اسفند ماه همين سال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگير و به کشور بازگردانده شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قرار مجرميت شهرام جزايری صادر و پرونده به دادگاه ارسال شد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016