یکشنبه 18 فروردین 1387

دفتر سياسی جبهه مشارکت: نتايج تک تک صندوق‌های تهران را اعلام کنيد، نوروز

نوروز: اولين جلسه دفتر سياسی جبهه مشارکت ايران اسلامی در سال جديد شنبه شب برگزار شد.

اعضای دفتر سياسی پس از تبادل اخبار داخلی و خارجی به بررسی آخرين نتايج اعلام شده انتخابات هشتمين دوره مجلس شورای اسلامی پرداختند و و با توجه به منتخبين حوزه های مختلف انتخاباتی و راه‌يافتگان به مرحله دوم انتخابات ترکيب مجلس آتی را مورد ارزيابی قرار دادند.

اعضای دفتر سياسی نتايج اعلام شده از انتخابات تهران را نيز مورد بررسی قرار داده و گزارش‌های مختلف در مورد تخلفات و شبهاتی که در رابطه با مغايرت سرجمع آراء اعلام شده با آراء ريخته شده به تک تک صندوق‌ها وجود دارد را مورد ارزيابی قرار دادند.

در اين رابطه اعضای دفتر سياسی تأکيد کردند، حال که عليرغم اعتراضات و شکايات نامزدهای انتخابات تهران از گروه‌های مختلف سياسی و نيز شبهاتی که برای شخصيت‌ها و گروه‌های سياسی فعال در انتخابات به وجود آمده شورای نگهبان اقدام به تأييد صحت انتخابات در تهران نموده است لازم است برای پايان دادن به هرگونه شبهه و ترديد در مورد انتخابات تهران آمار ريز آراء در در تک تک ۳۹۰۴ صندوق اخذ رأی در حوزه انتخابيه تهران هر چه سريعتر اعلام عمومی شود و در اختيار نامزدهای انتخابات قرار گيرد تا امکان مقايسه و تطبيق برای همه کسانی که در اين رابطه دغدغه دارند فراهم آيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اعضای دفتر سياسی تأکيد کردند اين حق مسلم همه آحاد رأی‌دهندگان است که از جزئيات نتايج آراء مطلع باشند و از آنجا که هيچ مانع قانونی برای اعلام نتايج صندوق‌ها وجود ندارد مقاومت وزارت کشور و شورای نگهبان نسبت به انتشار اين آمار به طور طبيعی به شبهات و ترديد‌ها دامن خواهد زد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دفتر سياسی جبهه مشارکت: نتايج تک تک صندوق‌های تهران را اعلام کنيد، نوروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016