چهارشنبه 28 فروردین 1387

فرمانده انتظامی تهران بزرگ: مبارزه با بدحجابی؛ اين بار در مراکز و شرکت های خصوصی، مهر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: در راستای ارتقا طرح امنيت اجتماعی در سال جديد پليس پايتخت برخورد با بدحجابی در مراکز و شرکت های خصوصی را در دستور کار خود قرار داده و با اين موضوع به شدت برخورد خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نيروی انتظامی تهران بزرگ صبح امروز اولين نشست مشترک پليس پايتخت با اصناف در سال جديد با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار عليپور رئيس پليس امنيت پايتخت، سرهنگ مقدم رئيس اماکن عمومی، احمد درخشنده مسئول اطلاع رسانی تهران بزرگ، فراهانی رئيس مجمع اتحاديه صنوف و جمع کثيری از مديران اتحاديه اصناف تهران در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

سردار رادان در ابتدای مراسم ضمن تبريک سال نو و ولادت امام حسن عسگری(ع) خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقا امنيت اجتماعی، پليس پايتخت به زودی طرح برخورد با بدحجابی در شرکت های خصوصی و مراکزی نظير کافی شاپ ها، کافی نت ها، تالارها و رستوران ها را از سر می گيرد و با مخلان امنيت و قانون شکنان به شدت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه به همکاری و تعامل خوب اصناف با پليس در سال گذشته اشاره کرد و افزود: اصناف با توجه به وظيفه ای که در جامعه ايفا می کنند می توانند نقش پيشگيرانه در مورد بدحجابی داشته باشند و من همين جا از همه مديران اتحاديه های اصناف تهران بزرگ می خواهم که همانند گذشته پليس را در انجام وظايف ذاتی خود کمک کنند.

وی در خصوص اينکه اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی در سال گذشته بعضی از وهن ها نسبت به دين را در جامعه از بين برد يادآور شد: اين طرح با موفقيت در جامعه پياده شد و ما توانستيم از اين طريق برخی وهن ها نسبت به دين نظير کاروان های علم کشی، قمه زنی و حمل شمايل و تمثال ها را تا حدود زيادی کاهش دهيم که اين امر در سايه طرح امنيت اجتماعی حاصل شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رادان در پايان با اشاره به تهاجم فرهنگی که از سوی غرب، کشور ما را نشانه گرفته و برخی از جوانان ما را دچار انحطاط اخلاقی کرده است اظهار داشت: يکی ديگر از اقدامات پليس پايتخت که با همکاری اصناف نيز صورت خواهد گرفت شناسايی گروههايی مانند گروه شيطان پرست ها است که پليس پايتخت با اين موضوع نيز به شدت برخورد خواهد کرد و با کسی در اين زمينه تعارف نخواهد داشت.

گفتنی است در ابتدای اين مراسم فراهانی رئيس مجمع اتحاديه صنوف تهران ضمن اظهار خرسندی از اينکه در چنين جلسه ای حضور يافته از اقدامات سردار رادان و مجموعه پليس پايتخت در خصوص ارتقای طرح امنيت اجتماعی و برخورد با بدحجابی قدردانی و تشکر کرد.

Copyright: gooya.com 2016