جمعه 3 خرداد 1387

محسن ميردامادی: همه بايد تلاش‌ کنيم خاتمی برای انتخابات رياست جمهوری بيايد، ايسنا

اولين نشست فصلی روسای شوراهای مناطق جبهه‌ مشارکت‌ ايران‌ اسلامی در سال ۱۳۸۷، روز پنجشنبه دوم خرداد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی جبهه مشارکت ‌در اين نشست محسن ميردامادی دبيرکل جبهه مشارکت با گرامی‌داشت ياد و خاطره شهيد دکتر رحمان دادمان در هفتمين سالگرد فقدان اين عضو برجسته شورای مرکزی و همچنين تجليل از حجت الاسلام و المسلمين هادی قابل، از تلاش‌ها و حرکت منسجم شوراهای مناطق حزب در انتخابات مجلس هشتم و " فعاليت موثر آنان در ائتلاف اصلاح‌طلبان" تقدير کرد.

وی با اشاره به دهمين سالگرد تاسيس حزب و مرور فراز و نشيب‌های فعاليت حزبی در ده سال گذشته و هم‌چنين با اشاره به موانع کار حزبی افزود: در چنين شرايطی ما ناگزيريم که بر ضعف‌های تشکيلاتی که داريم فائق بياييم و با سرمايه‌گذاری بر روی نيروهای علاقه‌مند و پيگيری که خواهان همکاری با حزب هستند به امر توسعه و گسترش تشکيلات همت گماريم.

ميردامادی با اعلام اين‌که " در مرکزيت حزب کار تدوين چشم‌انداز درازمدت و تنظيم راهبردهای توسعه تشکيلات آغاز شده است" عنوان کرد: بدون داشتن يک چشم‌انداز برای حزب برنامه‌ريزی‌های مقطعی کمک چندانی به امر تحزب و گسترش حزب و سازماندهی نيروهای همفکر و همراه نخواهد کرد.

وی با اشاره به نتايج انتخابات مجلس هشتم گفت: ما در اين انتخابات تمام تلاش‌مان حفظ ائتلاف اصلاح‌طلبان با محوريت آقای خاتمی بود که گمان می‌کنيم بزرگ‌ترين دستاورد ما هم همين امر بود. اگرچه با توجه به همه محدوديت‌ها و تنگ‌نظری‌ها و رد صلاحيت‌ها نتايج کسب شده در حوزه‌هايی که ائتلاف اصلاح‌طلبان در آن‌ها کانديدا داشت، نتايج قابل قبولی است و در شرايط انتخابات آزاد و عادلانه با تعميم اين نتايج به سراسر کشور می‌توان مدعی بود که اصلاح‌طلبان به طور قطع اکثريت مطلق مجلس هشتم را در اختيار می‌گرفتند.

دبيرکل جبهه مشارکت با اعلام اين‌که " حزب هنوز وارد بحث انتخابات رياست جمهوری نشده است" تاکيد کرد: آن‌چه مسلم است همه ما بايد تلاش کنيم تا حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد خاتمی را برای حضور در انتخابات متقاعد کنيم که اگر در اين امر موفق شويم همه اصلاح‌طلبان به طور يکپارچه پشت سر اين جريان خواهند بود و به نظر می‌رسد در چنين شرايطی جريان حاکم نيز با يک کانديدای واحد در انتخابات شرکت خواهد کرد و انتخاباتی جدی و تعيين کننده خواهيم داشت.

اولين نشست فصلی روسای مناطق جبهه مشارکت در سال جديد با حضور مسوولان کميته‌های اطلاع‌رسانی و تشکيلات مناطق برگزار شد. در اين نشست علاوه بر دبيرکل، حسين کاشفی معاون امور مناطق دبيرکل گزارشی از فعاليت‌های معاونت مناطق حزب و همچنين دستور کار نشست فصلی و نيز فعاليت‌های خانه احزاب ارائه داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه اين نشست شمس‌الدين وهابی رييس دفتر دائمی انتخابات جمع‌بندی تحليل حزب از انتخابات هشتمين دوره مجلس شورای اسلامی و حضور حزب در فرآيند شکل‌گيری ائتلاف اصلاح‌طلبان را ارائه کرد.

پس از تشکيل کارگروه‌های اطلاع‌رسانی و تشکيلات، سعيد شيرکوند گزارشی از وضعيت اقتصادی کشور ارائه کرد.

در انتهای اين نشست روسای مناطق گزارشی از وضعيت استان‌ها، نتايج انتخابات در هر استان و چشم‌انداز فعاليت‌های سياسی استان‌ها ارائه کردند.

Copyright: gooya.com 2016