شنبه 4 خرداد 1387

شورای نگهبان: ايراد مجدد به مصوبه ممنوعيت تصدی بيش از يک ‌شغل، ايسنا

تاييد صحت انتخابات در شش حوزه ديگر

شورای نگهبان، طرح الحاق يک تبصره به قانون ممنوعيت تصدی بيش از يک شغل را تاييد نکرد و اعلام کرد ايراد اصل ۹۱ و اصل ۱۴۱ قانون اساسی کماکان به قوت خود باقی است.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، طرح الحاق يک تبصره به قانون ممنوعيت تصدی بيش از يک شغل، با توجه به اصلاحات به عمل آمده از سوی مجلس شورای اسلامی پس از بررسی در شورای نگهبان مورد تاييد قرار نگرفت.

کدخدايی در نشست مطبوعاتی امروز در اين رابطه، اظهار داشت: در جلسه‌ی گذشته اعلام شد که دو ايراد نسبت به اين طرح وجود دارد. نخست ايراد اصل ۹۱ و اصل ۱۴۱ و ديگری ابهام در مورد وظايف آموزشی که مجلس شورای اسلامی ابهام مذکور را برطرف کرده اما نسبت به ساير موارد اصلاحی به عمل نياورد. بنابراين ايراد اصل ۹۱ و اصل ۱۴۱ کماکان به قوت خود باقی است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوی شورای نگهبان همچنين از تاييد صحت انتخابات شش حوزه‌ی ديگر خبر داد و گفت: صحت انتخابات حوزه‌های ۱- کرمانشاه، ۲- خدابنده، ۳- مرودشت، پاساگارد و ارسنجان، ۴- نقده و اشنويه، ۵- آبادان، ۶- مشهد و کلات مورد تاييد شورای نگهبان قرار گرفت و در مورد چهار حوزه‌ی باقيمانده به زودی اظهارنظر می‌کنيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شورای نگهبان: ايراد مجدد به مصوبه ممنوعيت تصدی بيش از يک ‌شغل، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016