شنبه 4 خرداد 1387

پيام حزب ملت ايران به مردم

پيام به آنان که قلبشان برای آزادی و سر بلندی ايران می تپد

مبارزان دير پای نهضت ملی ايران ، همرزمان و هم انديشان

تجربه سال ها تلاش در راه آزادی و استقلال ايران عزيز بايد به همگان آموخته باشد که راهی جز اتحاد همه استقلال طلبان و آزادی خواهان آنهم بر مبنای انديشه های پيشوای بزرگ ملت ايران ، دکتر محمد مصدق ، وجود ندارد .
با يد از اين تجربه گرانبها بهره جست و برای اتحاد همه نيروهای ملی و آزادی خواه ايرانی در درون وبرون مرزها در راستای مبارزات آزاديخوا ها نه تلاش کرد .
بيش از نيم قرن فعاليت سياسی ومبارزه های ضد استبدادی وضد استعماری به ما آموخته است چنانچه می خواهيم در فردای ايران مورد سرزنش فرزندان خود واقع نشويم ، بايد هر چه زودتر با احساس مسئوليت وبا تلاش افزون تر به گونه ای فعال ، راه وروش و آرمان های مصدق بزرگ را فراراه خود قرار دهيم و در جهت اتحاد عملی همه نيروهای ملی ودر يک کلام ، مصدقی ها ، فارغ از هر گونه خود محوری و منيت ها گام برداريم و مبارزات خود را با انسجام بيشتر تا رسيدن به آزادی ادامه دهيم .
هم ميهنان آزاد يخواه و استقلال طلب
سپيده فردا آنگاه برخواهد آمد که همگان به مبارزه بی امان با بيگانه پرستی ، جدائی طلبی ، زور مداری ، خود کامگی و انحصار گری ادامه دهيم که نتيجه آن حکومت مردم سالار که همانا حاکميت ملی است خواهد بود وملت ايران با بر خوداری از آزادی به زندگی شايسته و سر افراز خود دست خواهد يا فت .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حزب ملت ايران ، با سابقه بيش از پنجاه سال کار تشکيلاتی و وفاداری به آرمان های ملی و حضور دائم در کوران حوادث ، از نهضت ملی شدن صنعت نفت تا بهمن ۵۷ و جريانات سی سال اخير ، آمادگی خود را جهت اتحاد و همکاری با تمام ملت گرايان ايرانی پيرو مصدق بزرگ در داخل و خارج کشور اعلام می دارد .

تهران – دبير خانه حزب ملت ايران
پنجم خرداد ماه يکهزار و سيصد و هشتاد و هفت خورشيدی

اتحاد, مبارزه,پيروزی
استقرار حکومت مردم سالارپايان تمام نارسائی هايملت ستم کشيده ايران است

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيام حزب ملت ايران به مردم' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016