پنجشنبه 23 خرداد 1387

احمدی نژاد وعده افشاگری داد، فردا

برخی از افراد و گروه‌ها لحظه‌شماری می‌کنند که در کشور مشکلی پيش بيايد و جشن بگيرند. رييس جمهور همچنين به کسانی که انتساب دولت و کشور را به امام عصر(عج) و مديريت دينی کشور را صحيح نمی‌دانند واکنش نشان داد. هفته‌ آينده در برابر رسانه‌ها به تشريح مشکلات اقتصادی و عوامل بروز آن در کشور می‌پردازم.
رييس جمهور کشورمان، صبح امروز، در ديدار با علما، طلاب و روحانيان استان چهارمحال و بختياری، مأموريت جمهوری اسلامی را متوجه کردن دل های جهانيان به حق و حقيقت دانست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش «فردا» و به نقل از خبرگزاری رسا، دکتر احمدی‌نژاد، صبح امروز، در ديدار با علما، طلاب و روحانيان استان چهارمحال و بختياری، مأموريت جمهوری اسلامی را متوجه کردن دل‌های جهانيان به خدا، ارزش‌های اسلامی و تربيت انسان‌ها به آداب اسلامی دانست و اظهار داشت: بايد همه فعاليت‌های جمهوری اسلامی معطوف به اين اهداف باشد.

رييس جمهور همچنين در بخشی از اين سخنرانی در پاسخ به کسانی که انتساب دولت و کشور را به امام عصر(عج) و مديريت دينی کشور را صحيح نمی‌دانند، افزود: وقتی وارد انديشه‌ کسانی می‌شويم که به مديريت دينی کشور اشکال وارد می‌کنند، مشاهده می‌کنيم که اعتقاد خودشان مخدوش است.

دکتر احمدی‌نژاد درباره عوامل مشکلات جامعه بشری اظهار داشت: بايد دل‌ها را به سوی دين، به سوی حق و به سوی حضرت ولی عصر(عج) متوجه کرد؛ چرا که همه مشکلات بشری ناشی از قطع ارتباط با آنها است.

وی در بخش ديگری از سخنان خود به برخی از مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و ابراز داشت: برخی از افراد و گروه‌ها لحظه‌شماری می‌کنند که در کشور مشکلی پيش بيايد و جشن بگيرند.

رييس جمهور کشورمان با ذکر خاطراتی از اعترافات و اظهارات دانشمندان و سياستمداران غرب درباره‌ پيروزی انقلاب اسلامی ايران گفت: مشکلات کشور آمريکا صد برابر بيش از آن چيزی است که نمايش می‌دهند.

وی در بخش پايانی سخنان خود تصريح کرد: آرمان‌های انقلاب اسلامی از مرزهای کشورمان عبور کرده‌ است و در بسياری از کشورهای اروپايی و آمريکايی به صورت قوی در دل های مردم نفوذ دارد.

رييس جمهور گفت: اصولگرايی يک حزب و باند در مقابل احزاب ديگر نيست؛ اصولگرايی يعنی عمل بر معيار و موازين دين اسلام.

احمدی‌نژاد اظهار داشت: موج توجه به معنويت در جهان رو به گسترش است و به زودی سنگرهای استکبار جهانی يکی پس از ديگری فرو خواهد ريخت.

رييس جمهور در پايان سخنان خود گفت: هفته‌ آينده در برابر رسانه‌ها به تشريح مشکلات اقتصادی و عوامل بروز آن در کشور می‌پردازم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدی نژاد وعده افشاگری داد، فردا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016