چهارشنبه 22 خرداد 1387

احمدی‌نژاد در شهرکرد: بوش توان ضربه به ايران را ندارد، دست شياطين را از اقتصاد کوتاه می کنيم، مهر

رئيس جمهور ايجاد ياس و نا اميدی در بين ملت ايران را توطئه جديد دشمنان خواند و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ايران امروز در صددند تا با ايجاد ياس در بين ملت ايران به آن اهدافی که از طريق سياسی و حتی تهديدات نظامی نتوانسته اند دست پيدا کنند برسند.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به شهرکرد، دکتر احمدی نژاد در اولين روز از سفر دو روزه خود در دور دوم سفرهای استانی با حضور در استاديوم انقلاب شهرکرد با بيان اين مطلب اظهار داشت : دشمنان اسلام وقتی ديدند که در موضوع هسته ای نتوانستند به اهداف شومشان در قبال ايران برسند موضوع پراکندگی ياس و نااميدی در بين ملت ايران را در دستور کار خود قرار داده اند اما بنده در همين جا اعلام می کنم که ملت ايران با دست پرتوان خود موانع را خواهد برداشت.

وی افزود : ملت ايران دست شما ابرقدرتها و تمام شياطين فاسد را از اقتصاد ايران کوتاه می کند و دست رد به سينه شما خواهد زد.

رئيس شورای عالی اقتصاد کشور يادآور شد: امروز دشمنان ملت ايران فکر می کنند که می توانند در بين ملت ياس و نا اميدی ايجاد کنند اما نمی دانند که ملت ايران يک دل و متحد تا رسيدن به اهداف خود از پای نخواهد نشست، آنها خيال کرده اند با اين بازيها چيزی گيرشان خواهد آمد اما بدانند ملت ايران بيدار است آرمانهای خود را از سرراه پيدا نکرده است که حال بخواهد به راحتی آن را از دست دهد.

احمدی نژاد با اشاره به سنگ اندازی دشمنان اسلام در ۳۰ سال اخير به دشمنی بوش با جمهوری اسلامی ايران اشاره کرد و گفت : در اخباری که به دست ما رسيده بوش در تلاش بود تا بتواند به هر طريق ممکن به جمهوری اسلامی ايران ضربه بزند تا به رژيم غاصب اسرائيل نشان دهد که به ايران ضربه زده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رئيس جمهورآمريکا به فرماندهان نظامی خود دستور داد تا از طريق جنگنده های خود ديوار صوتی يکی از شهرهای ايران را بشکند اما فرماندهان نظامی آمريکا اعلام کردند که اين کار غير ممکن است و سپس ديديم بوش به استراليا رفت و تا دو روز نمی توانست حرف خود را بزند.

وی افزود: بوش خيال می کند که می تواند کاری بر عليه جمهوری اسلامی ايران انجام دهد اما بنده به او می گويم که دوران بوش به پايان رسيده است او جرات و توان اين را ندارد که حتی به يک سانتيمتر از خاک ايران ضربه بزند.

احمدی نژاد تاکيد کرد : اگر در دوران دفاع مقدس همه ملت ايران می آمدند تا تجاوزها را دفع کنند امروز اگر کسی جرات پيدا کند تا بخواهد به جمهوری اسلامی ايران ضربه بزند بنده با جرات می گويم که تنها جوانان شهرکردی و چهارمحال و بختياری برای مقابله با تجاوز آنان کافی هستند.

رئيس جمهور گفت : دشمنی که همه توان خود را به کار گرفت تا به ملت ايران ضربه بزند امروز به فضل الهی در عرصه های مختلف از جمله هسته ای، سياسی، تهديدات نظامی و مسائل اقتصادی شکست خورده و هيچ جايی برای مانور ندارد.

وی تاکيد کرد: امروز عرصه سياست و تبليغات در اختيار ملت ايران است و دشمنان خيال می کنند که می توانند ملت ايران را بشکنند اما نمی دانند که ملت ايران آرزوی يک لحظه شادی را در دل دشمنان خواهند گذاشت.

احمدی نژاد اعلام کرد که در هفته اول تير ماه درباره تحولات اقتصادی با ملت ايران صحبت خواهد کرد.

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود به سفر اخيرش به ايتاليا اشاره کرد و گفت: در سفری که بنده به رم داشتم و در اجلاس فائو شرکت کرده بودم بيش از ۸۰۰ خبرنگار از سراسر جهان آمده بودند تا اين اجلاس را پوشش خبری دهند اما بيشتر از آن آنها منتظر آن بودند تا نظرات ملت ايران را از زبان خادمشان بشنوند و سرانجام نيز ديديم که نظرات ايران چطور مورد استقبال خبرنگاران جهان قرار گرفت به طوری که بعد از جلسه عده ای از آنها آمدند و ابراز حمايت کردند .

وی همچنين با اشاره به جلسه اش با اصحاب صنعت، کارخانه داران و تجار ايتاليا اشاره کرد و گفت: در جلسه ای که با صنعتگران رم داشتيم آنها اعلام کردند که علاقمند به همکاری با ملت ايران هستند در اين جلسه افرادی حضور داشتند که هم استاد دانشگاه بودند و هم در موضوع تجارت فعاليت می کردند. در آن ديدار آنها به بنده اعلام کردند که حرفهای آنان نيز همان حرف ملت ايران است اما متاسفانه در آنجا به دليل سيطره صهيونيزم نمی توانند سخنانشان را به راحتی و صراحت بيان کنند.

رئيس جمهور در ادامه سخنانش به ايستادگی بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران اشاره کرد و گفت : ملت ايران ديدند که امام راحل چگونه در برابر زورگويان ايستادند. امام فشار آمريکا و تمام زورگويان را تحمل کردند اما از مسير استقلال، آزادی و خداپرستی جدا نشدند و آن را ادامه دادند.

وی ادامه داد : در دوران دفاع مقدس دشمنان نتوانستند از طريق نظامی ملت ايران را شکست دهند آنها با فشارهای سنگين تبليغاتی و مطرح کردن صلح آمدند تا در شرايطی که دشمن خاک کشور را تسخير کرده بود ما را به سازش بکشانند اما ديديد که امام فرمودند اگر خمينی تنها باشد در برابر زورگويان خواهد ايستاد.

احمدی نژاد ادامه داد : دشمن در دو سال اخير تمام توان خود را به کار گرفت تا با استفاده از تحريم، بستن شريانها گازی و جنگ روانی و تبليغاتی ملت ايران را از مسير خود خارج کنند اما امروز که ديدند همه طرحهايشان شکست خورده است و ملت ايران بر بام هسته ای نشسته اند آنها ديگر نمی توانند کاری کنند و به دنبال انتقام گرفتن هستند.

رئيس جمهور افزود : متاسفانه برخی از کشورهای همسايه با همکاری آمريکا به دنبال شکستن ملت ايران هستند. امروز بازيهای بچگانه ای را از سوی دشمنان ملت ايران می بينيم. چند روز قبل دشمنان در يک شبکه خبريشان به آنان اعلام کردند که در يزد نمک ناياب شده است در حالی که ايران مرکز توليد نمک است.

احمدی نژاد ادامه داد : آنها بعد از آن موضوع چای را مطرح کردند اما وزير بازرگانی به بنده گفت که ما آن قدر چای در انبارها داريم که مشکل چای نخواهيم داشت. دشمن با بيان اين حرفها دو هدف را دنبال می کند که ايجاد ياس و نا اميدی و طرح مشکلات اقتصادی از جمله توطئه های اخير دشمن است.

وی در پايان سخنان خود خطاب به مردم شهرکرد گفت : اين استان از ظرفيت بالايی برخوردار است .

رئيس جمهور در ادامه اتخاذ تصميمات جديد برای پيشرفت استان و اجرا و تصويب ۹ طرح بزرگ صنعتی و همچنين ساخت ورزشگاه برای جوانان اين استان را از مهمترين دستاوردهای دور دوم سفر به استان چهارمحال و بختياری برشمرد.

Copyright: gooya.com 2016