پنجشنبه 23 خرداد 1387

انتقال بازداشت شدگان مراسم ۲۲ خرداد به بازداشتگاه وزرا، تغيير برای برابری

تغيير برای برابری: گفته می شود بازداشت شدگان امروز مراسم ۲۲ خرداد که برگزاری مراسم شان با ممانعت نيروهای امنيتی مواجه شد به بازداشتگاه وزرا منتقل شده اند. در حالی که حاضرين در محل،ورود خودروی ون حامل فعالان زن بازداشت شده به بازداشتگاه وزرا را ديده اند، مسئولان اين بازداشتگاه از وضعيت اين افراد و تحويل آنها به بازداشتگاه وزرا اظهار بی اطلاعی می کنند.

ناهيد ميرحاج، آيدا سعادت، نسرين ستوده، ژيلا بنی يعقوب،نفيسه آزاد، سارا لقمانی،جلوه جواهری و فريده غائب از جمله فعالان جنبش زنان هستند که عصر امروز در مقابل محل برگزاری نشستی به مناسبت ۲۲ خرداد دستگير شدند.

امروز قرار بود تعدادی از فعالان جنبش زنان در گالری راه ابريشم تهران سالروز ۲۲ خرداد ،روز همبستگی زنان را گرامی بدارند اما آنها هنگام مراجعه به اين گالری با درهای بسته و حضور نيروهای انتظامی و امنيتی و ممانعت شان برای برگزاری اين نشست مواجه شدند . اين در حالی است که پيش از اين مديريت اين گالری فرهنگی موافقت خود را با بر گزاری اين مراسم اعلام کرده بود اما با فشار نيروهای انتظامی و امنيتی مجبور شد درهای گالری را بر ميهمانان و سخنرانان اين مراسم ببندد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ناهيد ميرحاج، آيدا سعادت که برای اعلام لغو مراسم به مدعوين در مقابل محل برگزاری مراسم حاضر شده بودند، توسط پليس امنيت تهران بازداشت شدند.سپس نسرين ستوده و ژيلا بنی يعقوب نيز که به منظور پيگيری بازداشت اين دو نفر به آنجا رفته بودند، دستگير شدند.بر اساس گفته های حاضرين در محل نفيسه آزاد ،سارا لقمانی،فريده غائب و جلوه جواهری نيز پس از آنها و هنگام عبور از کنار گشت ارشاد بازداشت شده اند.

خبر تکميلی: بنا به آخرين گزارش ها عاليه مطلب زاده، عکاس و گزارشگر مجله نامه نيز در زمره بازداشت شدگان مراسم ۲۲ خرداد است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انتقال بازداشت شدگان مراسم ۲۲ خرداد به بازداشتگاه وزرا، تغيير برای برابری' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016