جمعه 24 خرداد 1387

مديرکل حوزه رياست سازمان بازرسی: پاليزدار بازداشت شده همان پاليزدار است، فارس


خبرگزاری فارس: محسن قائمی‌نسب با رد برخی خبرها مبنی بر اين که پاليزدار بازداشت شده، پاليزدار مورد نظر نيست و در اين باره اشتباهی صورت گرفته است، گفت: اين پاليزدار همان پاليزدار است.


محسن قائمی‌نسب مديرکل حوزه رياست سازمان بازرسی کشور در گفتگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس با رد برخی خبرها مبنی بر اين که پاليزدار بازداشت شده، پاليزدار مورد نظر نيست و در اين باره اشتباهی صورت گرفته است، گفت: اين پاليزدار همان پاليزدار است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قائمی‌نسب اظهار داشت: پاليزداری که در دانشگاه بوعلی همدان سخنرانی بی پايه و اساسی کرده و پرونده ۶ ميلياردی معوقات بانکی دارد، همان عباس پاليزداری است که دستگير شده است.
قائمی‌نسب تصوير منتشر شده از پاليزدار را تأييد کرد و گفت: تصوير منتشر شده از عباس پاليزدار نيز متعلق به وی است.
وی درباره پرونده ۶ ميلياردی پاليزدار در سازمان بازرسی خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی کل کشور يک برنامه بازرسی از مطالبات معوقه بانک‌ها داشت و آن را به عنوان آسيب به وزارت اقتصاد و امور دارايی و بانک ها اعلام کرد و بانک ها موظف شدند در راستای انجام تکليف قانونی خود، پيگير اخذ مطالبات معوق و سررسيد گذشته از دريافت‌کنندگان تسهيلات باشند.
مديرکل حوزه رياست سازمان بازرسی افزود: يکی از پرونده‌هايی که در اين راستا مورد بررسی قرار گرفته، دريافت تسهيلات کلانی بوده که توسط يک کارخانه لبنيات ورامين از بانک ملت شعبه سبزه ميدان تهران توسط مدير عامل اين شرکت يعنی عباس پاليزدار صورت گرفته و ما گزارش اين موضوع را به وزارت اقتصاد و همچنين بانک ملت در بهمن ماه گذشته ارسال کرديم و از آن‌ها خواستيم در راستای تکليف قانونی خودشان اقدام کنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مديرکل حوزه رياست سازمان بازرسی: پاليزدار بازداشت شده همان پاليزدار است، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016