یکشنبه 26 خرداد 1387

آزادی امام جمعه فهرج و توريست ژاپنی از دست اشرار، ايسنا

حجت‌الاسلام والمسلمين محسني اژه‌اي، اعلام كرد: يك توريست تبعه ژاپن كه حدود 10 ماه پيش توسط قاچاقچيان مواد مخدر و اشرار مسلح شرق كشور از استان كرمان ربوده و به پاكستان منتقل شده بود و اشرار از جمهوري اسلامي ايران درخواست آزادي عناصر زنداني خود در داخل كشور را داشتند، آزاد شد.

وزير اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: متعاقب اين اقدام تروريستي و به جهت اعمال فشار مضاعف بر مقامات ايران، دو ماه قبل نيز امام جمعه فهرج توسط همين اشرار به گروگان گرفته و به پاكستان انتقال داده شده بود.

وي ادامه داد: با تلاش و اقدامات اطلاعاتي ـ عملياتي سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره كل اطلاعات سيستان و بلوچستان و همكاري اعضاي شوراي تامين استان به ويژه دستگاه قضايي، عناصر اصلي گروگان‌گير دستگير و اشرار متواري در پاكستان مجبور شدند تبعه ژاپني و امام جمعه فهرج را آزاد كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محسني‌اژه‌اي هم‌چنين بيان كرد: حميد ريگي، برادر شرور مالك ريگي كه از عناصر اصلي در جنايت‌هاي تاسوكي و دارزين بوده، پس از متواري و پنهان شدن در پاكستان، با تلاش پليس پاكستان دستگير و روز شنبه تحويل جمهوري اسلامي ايران شده است.

در اين رابطه وزارت‌خانه‌هاي اطلاعات، كشور، امور خارجه و دستگاه قضايي در يك اقدام هماهنگ توانستند اقتدار و صلابت نظام اسلامي را به نمايش گذاشته و ضربه مهلكي بر گروهك تروريستي و شرور ريگي وارد آورند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آزادی امام جمعه فهرج و توريست ژاپنی از دست اشرار، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016