چهارشنبه 29 خرداد 1387

تجمع کارگران پروژه کارت سوخت مقابل استانداری فارس به خاطر تأخير ۴ ماهه در پرداخت حقوق، آفتاب

* کارکنان ۴ ماه است حقوق خود را دريافت نکرده‌اند

آفتاب : جمعی از کارگران صنايع مخابراتی راه دور ايران در اعتراض به تأخير ۴ ماهه در پرداخت حقوق خود و آنچه سوء مديريت می‌ناميدند، صبح ديروز سه‌ شنبه در مقابل استانداری فارس تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار سرويس سياسی آفتاب، غلامحسين بانشی نماينده کارگران معترض در جمع خبرنگاران در اين باره گفت: «شرکت صنايع مخابراتی راه دور ايران يکی از بزرگترين توليدکنندگان تجهيزات مخابراتی کشور است که از سال ۸۳ طرح و اجرای کارت سوخت به عنوان يک طرح ملی به آن واگذار شد».

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: «به رغم اينکه اين طرح مراحل پايانی خود را طی می‌کند و تمامی هزينه‌های آن از سوی وزارت نفت پرداخت شده اما کارکنان هيچ بهره‌ای نبرده اند».

بانشی ادامه داد: «کارکنان ۴ ماه است که حقوق خود را دريافت نکرده‌اند و مبالغی نيز که دريافت کرده‌اند مربوط به بدهی‌های سابق شرکت مخابرات ايران است».

بر اساس گفته های نماينده کارگران اين شرکت، مبلغ قرارداد پروژه کارت سوخت در ابتدای کار ۴۳ ميليارد تومان بوده که هم اکنون به ۸۰ ميليارد تومان رسيده و بايستی حسابرسی مالی دقيقی روی آن انجام شود.

وی ادامه داد: «بحث تعميرات و خدمات پس از فروش پروژه کارت سوخت نيز تا آخر خردادماه به پايان می‌رسد».

بانشی ادامه داد: «قرارداد خدمات پس از فروش در يک مناقصه صوری به يک شرکت مستقر در تهران واگذار شده که سهامداران آن را مديران شرکت صنايع مخابراتی راه دور ايران تشکيل می‌دهند».

وی همچنين برکناری مديران ناکارآمد و پروازی را از ديگر خواسته های کارگران اعلام کرد و گفت: «برخی مديران پروازی نه توانايی کافی برای اداره دارند و نه وقت لازم. بنابراين مديريت اين واحد بايد به مديران داخل استان سپرده شود».

اين تجمع پس از حدود ۴ ساعت با ديدار نمايندگان کارگران معترض با مسئولان استانداری فارس پايان يافت.

Copyright: gooya.com 2016