چهارشنبه 12 تیر 1387

عضو گروه جهادگران اينترنتی: در ماه جاری ۴۰ سايت اسرائيلی هک می‌شود، فارس

خبرگزاری فارس: گروهی از جهادگران اينترنتی مسلمان اعلام کردند در ماه جاری بيش از ۴۰ سايت مهم اسرائيلی را هک خواهند کرد.


يک عضو گروه جهادگران اينترنتی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، گفت: از ابتدای تيرماه سال جاری، تاکنون ۵ سايت اسرائيلی از جمله سايت‌های نظامی و سايت‌های ضداسلامی و موهن رژيم صهيونيستی را هک کرده‌ايم و قرار است تا پايان ماه جاری بيش از ۴۰ سايت ديگر اسرائيلی را نيز هک کنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: در اين عمليات که به زودی در فضای اينترنت انجام می‌شود، سايت‌های هک شده اسرائيلی به طور کامل از دسترس مسئولان آن خارج خواهد شد و قابليت باز پس گيری آن را نخواهند داشت.
اين عضو گروه جهادگران اينترنتی با اشاره به انگيزه های اين اقدام، گفت: پس از شهادت شهيد عماد مغنيه، سيدحسن نصرالله اعلام کرد که جنگ با صهيونيستها از اين پس يک جنگ همه جانبه خواهد بود. ما در اين اقدام در گوشه ای اين جنگ همه جانبه نشان می دهيم که در جنگ علمی و نرم افزاری نيز بر آنان غلبه خواهيم کرد.
وی ادامه داد: صهيونيست‌ها ايران را تهديد به حمله می کنند، اما قطعا قدرت اين کار را ندارند و خانه آنان سست تر از خانه عنکبوت است و اين مساله در هک شدن پی در پی سايت‌های مهم نظامی و تبليغاتی آنان تجلی يافته است و ما در اين جهاد اينترنتی قدرت نرم افزاری جهان اسلام را در کنار جنبه های ديگر قدرت اسلامی، به رخ استکبار جهانی و صهيونيست‌ها می‌کشيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو گروه جهادگران اينترنتی: در ماه جاری ۴۰ سايت اسرائيلی هک می‌شود، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016