دوشنبه 17 تیر 1387

با تکذيب خبر خودکشی؛ بی‌احتياطی علت مرگ دانشجوی دانشگاه شيراز اعلام شد، ايسنا

جوانی ۲۲ ساله به نام "سالار بهروزيان"، ساکن منطقه سرآبتاوه، از توابع شهرستان ياسوج، که جهت سرکشی به زنبورستانشان با چند نفر از اقوام خود به منطقه ييلاقی رفته بود، به علت بی‌احتياطی در استفاده از اسلحه ساچمه‌زنی، کشته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه کهگيلويه‌وبويراحمد، نامبرده دانشجوی علوم سياسی، دانشکده حقوق و علوم سياسی دانشگاه شيراز بوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"جان‌محمد بهروزيان"، پدر متوفی، در اين زمينه به خبرنگار ايسنا گفت: اين حادثه کاملا اتفاقی بوده و بر اثر بی‌احتياطی فرزندم که از اسلحه ساچمه‌زنی استفاده کرده، اتفاق افتاده است.

وی در ادامه با اشاره به برخی شايعه‌پراکنی‌ها درباره مرگ فرزندش، توضيح داد: ضد انقلاب جهت برهم زدن نظم عمومی جامعه دست به شايعه‌پراکنی زده، در حالی‌که هيچ گونه مسأله سياسی در اين زمينه در کار نيست و با توجه به نزديکی ۱۸ تير، برخی عناصر سعی دارند از اين مسأله به نفع خود استفاده کنند.

جان‌محمد بهروزيان گفت: هرکس بخواهد از آب گل‌آلود ماهی بگيريد بداند که ما با انقلاب هيچ گونه مشکلی نداريم و کار کسانی را که سعی دارند جو جامعه را بر هم بزنند، محکوم می‌کنيم.

وی همچنين با تکذيب برخی شايعه‌پراکنی‌ها درباره خودکشی فرزندش، تاکيد کرد: بر فرض اينکه فرزند من در دانشگاه هم مشروط شده باشد، با توجه به اراده‌ای که داشت هيچ‌گاه دست به خودکشی نمی‌زد و اين مسأله کاملا کذب است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'با تکذيب خبر خودکشی؛ بی‌احتياطی علت مرگ دانشجوی دانشگاه شيراز اعلام شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016