دوشنبه 24 تیر 1387

رمضان حاجی‌مشهدی، وکيل عباس پاليزدار: با موکلم کلاقات نداشته ام، ايسنا

رمضان حاجی‌مشهدی، وکيل عباس پاليزدار در تماس با ايسنا ضمن اصلاح بخشی از گفت‌وگوی خود درباره اين پرونده، تاکيد کرد که با موکلش ملاقات نداشته است.

حاجی مشهدی درباره پذيرش وکالت پاليزدار به خبرنگار حقوقی ايسنا گفت: پس از ملاقاتی که با خانواده‌ی عباس پاليزدار داشتم بنا به درخواست دوستان و خانواده‌ی وی، موفق شدم در تاريخ ‌‌٢٤/ ‌٤/ ‌٨٧ در زندان اوين، وکالت‌نامه را به امضای وی برسانم و از اين تاريخ، کار دفاع مشاراليه را رسما آغاز خواهم کرد. ان‌شاءالله از هفته آينده پس از رفع موانع مقرر در قانون آيين دادرسی کيفری با مطالعه‌ی پرونده و ملاقات با موکل به تدارک دفاع قانونی خواهم پرداخت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی بيان کرد: اين‌جانب در رابطه با پذيرش وکالت عباس پاليزدار و مراجعه به زندان اوين و اقدامات مقدماتی که لازمه‌ی کار بود مشکلی نداشتم و ماموران زندان در اين رابطه کمال همکاری را با اين‌جانب به عمل آوردند.

حاجی‌مشهدی افزود: اميدوارم با انجام دادرسی قانونی و رعايت حقوق شهروندی شاهد اعتلا و اعتبار دستگاه قضايی در داخل و خارج کشور باشيم و حقوق دفاعی متهم در تمامی مراحل رسيدگی رعايت شود.

وی گفت: با توجه به اين‌که هنوز پرونده را مطالعه نکرده‌ام، درخصوص موارد اتهامی و موضوع پرونده اظهارنظری نمی‌کنم و اين امر را به بعد از مطالعه‌ی پرونده و ملاقات با موکل موکول می‌کنم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رمضان حاجی‌مشهدی، وکيل عباس پاليزدار: با موکلم کلاقات نداشته ام، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016