دوشنبه 17 تیر 1387

واکنش تند ناطق‌نوری به ادعاهای پاليزدار، آفتاب

* روحانيون از افتراها و تهمت‌ها نترسند، زيرا اگر روحانی می‌خواهد کسی به او چيزی نگويد بايد بی‌تفاوت باشد که اين رفتار مغاير با دين و سيره معصومين است.


آفتاب: رييس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری گفت: «روحانيون از افتراها و تهمت‌ها نترسند، زيرا اگر روحانی می‌خواهد کسی به او چيزی نگويد بايد بی‌تفاوت باشد که اين رفتار مغاير با دين و سيره معصومين است».

به گزارش سرويس سياسی آفتاب، به نقل از ايسنا، حجت‌الاسلام والمسلمين علی اکبر ناطق نوری در مراسم نهمين سالگرد آيت‌الله روحانی، امام جمعه بابل، افزود: «ملت در طول تاريخ وفاداری خود را به روحانيت نشان داده و به اثبات رسانده است».

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با بيان اين که آخوند زنده و شجاع بودن و فرياد حفظ و حراست از دين زدن، تبعات خاص خود را دارد، افزود: «توده‌ای‌ها در دوران طاغوت کم توهين به روحانيت نکردند و با طرح اين افترا به اين که روحانيون زير نظر انسان‌های پولدار هستند، خواهان جدايی بين روحانيت و مردم بودند».

ناطق نوری هم‌چنين تصريح کرد: «برخی نسبت به ائمه اطهار معرفت ندارند و شايد به نظر من روحانيون نتوانسته‌اند آن‌ها را آن طوری که بايد، به مردم معرفی کنند».

رييس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری روش حق را روشی دشمن‌زا و در عين حال دوست‌زا معرفی کرد و گفت: «اين روش هميشه موجب مورد تهمت قرار گرفتن ائمه معصومين ، روحانيون و عاملان به حق توسط دشمنان بوده است».

وی در ادامه سخنانش به روحانيون توصيه کرد: «اگر هر کسی تهمتی به اين قشر زد نبايد با او مقابله کرد بلکه از او بخواهيد تا آن مورد را اثبات کند».

ناطق نوری با طرح اين مساله که می‌گويند فلان کس کاخ دارد، کارخانه‌دار و سهام‌دار شرکت است ، گفت: «روحانيون از اين تهمت‌ها نترسند و تهمت‌زننده را برای اثبات حرف‌هايش فرا بخوانند».

وی با اشاره به سخنان و مطالب ارائه شده توسط تلويزيون‌های بيگانه و سلطنت‌طلب و برخی سايت‌های خارجی که بر ضد انقلاب سخن می‌گويند، گفت: «متاسفانه برخی مسلمانان اين حرف‌ها را قبول می‌کنند».

ناطق نوری در ادامه به آنچه آن را تهمت‌های مالی و اخلاقی «پسرکی» به تمام روحانيونی که موجب پايداری اين نظام شده‌اند خواند اشاره و خاطرنشان کرد: «اين حرف‌ها بدون ارزيابی و اثبات بوده و به نظر من فرافکنی چنين سخنان برای سر پوش گذاشتن بر پرونده خودش بوده است».

وی هم‌چنين غيرمتملق بودن مرحوم هادی روحانی امام جمعه فقيد بابل را مهم‌ترين ويژگی وی دانست و گفت: «مرحوم روحانی علاوه بر اين که پی‌گير مشکلات مردم و به ويژه قشر کشاورز بوده است در هدايت لشکر ۲۵ کربلای مازندران نيز در زمان جنگ نقش اساسی داشته است».

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'واکنش تند ناطق‌نوری به ادعاهای پاليزدار، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016